Mine uge 39 i 2014.

Fotor092920300

Top:

# Eksamen er gået i gang, og det går rimlig godt med den. Den er delt op i to dele. Der hedder design og kodning. I den første uge har vi skulle designe vores side, og jeg har haft et ret godt arbejds tempo. Så jeg nåede at blive færdig med den del, to dage før den skulle afleveres. Siden er for en til tatovør, og det er et ret fint emne, hvis jeg selv skal sige det.

# Før eksamen frygtet jeg lidt at jeg ikke vil have tid til at læse, eller skrive på bloggen. Men jeg synes selv at det er gået ret godt på det punkt. Specielt med at læse. For i løbet af ugen har jeg fået læst Maze runner – Labyrinten af James Dashner og Fornyeren af Veronica Roth. Der udover har jeg også haft overskud til at være mere i køkkenet end jeg plejer, og det er ret skønt. 

# Min kusine og jeg var inde og se filmen The Maze Runner. Selv om at jeg er glad for den, og jeg synes at det var sjovt at se den igen, efter at jeg havde læst bogen. Så skal jeg ikke se den mere før den kommer ud i butikkerne. Min kusine og jeg havde en hyggelig aftne, og hun vandt endda biospillet. 

# I den her uge har jeg modtaget nogle lækkere pakker. Blandet andet bøgerne En Plus En Af Jojo Moyes (fra forlaget Rosinante & Co) og Eventyrbogen af Peter Madsen (fra forlaget Alvida). Der udover har jeg også fået min lille parfume rejse ting, som jeg har købt via Ebay. Den er rigtig smart, hvis man ikke vil have en stor og tung parfume med i tasken. 

# Der er kommet en ny Fanta med smagen fersken. Den er virkelig lækker! Lige nu har jeg kun set den i 7-11, men jeg håber at de kommer ud til andre butikker, så man ikke skal betale overpris for den. 

# Min fætter og kusine var på interrail tur i hele juli måned (er slet ikke minuslig!) de har taget en masse billeder. Som vi fik lov til at se i lørdags. Vi skulle alle sammen tag en ret med, og det var super hyggeligt. Jeg fik helt lyst til at gøre det samme, for at opleve alle de byer i europa, som man gerne vil se. 

Flop:

# Jeg startede allerede ud med at være stresset og nervøs på den første eksamen dag. Fordi jeg ikke kunne finde ud af, hvordan jeg vil lave min side. Det var heldigvis overstået, da jeg fik styr på det. Men det var godt nok ikke rart den dag.

# Jeg er stadig lidt forkølet, det er heldigvis ved at blive bedre.

# Det er hårdt ikke at have penge til det mad man gerne vil købe. Jeg har godt kunne mærke at det har været den sidste uge i måneden.

# I den her uge har der været utrolig mange folkseskole elever med i bussen. Jeg har normalt ikke noget imod børn fra de små klasser, men det er sgu træls når de larmer, fylder og at man til og med kan høre at de åbenlyst snakker om en imens de peger mod ens retning, og griner. Suk.

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

