Længe siden sidst.

Snapchat-20140610031231Den anden dag kom jeg i tanke om at det enlig er lang tid siden at jeg har lavet et indlæg om, hvordan jeg går og har det. Og nok fordi at jeg i bund og grund går og har det godt. Så jeg har ikke så meget jeg kan brokke mig over 😛 Jeg har fået mere styr på min hverdag og det er rigtig rart. For det gør at jeg ikke er så stresset og har mere overskud til skolen og aftaler i hverdagene.

I sommers stoppet jeg i Ventilen. Det sted har betydet utroligt meget for mig, de sidste 3-4 år. For De har givet mig min selvtillid tilbage og lysten og mod til at møde nye mennesker. Så det har været mærkeligt at jeg skulle stoppe. Men da hverdagen begyndte igen, så har jeg ikke rigtig tænkt på dem. Så måske har det også været et godt tidspunkt at stoppe nu, hvor der sker så mange andre ting i mit liv. Dog er jeg ikke helt færdig med Ventilen, for jeg har stadig kontakt med deres hovedkontor. Så de kontakter mig, hvis de kan bruge en til medie verden. Jeg blev kontaktet den anden dag, da DR1 gerne vil have ventilen med i aftenshowet. Jeg fik snakket med en der fra. Men de sagde at der ikke var nok indhold, så det blev detsvære ikke til noget. Jeg er ligeglad med det, men det er trist for alle de ensomme unge, der ikke kender Ventilen.

OmVentilen_LogoMen det slutter ikke her, for i laaang (det har været et forløb over foråret og sommeren) tid har min mor og jeg haft et sammenarbejde med dem, hvor vi har fortalt vores historie til dem. Min om min periode med ensomhed, og min mor har fortalt om hendes oplevelse af at være mor til et barn der var ensomt. Idéen med det er at det skal i en bog, der kommer til at handle om ensomhed. Jeg ved ikke så meget, udover at der også er andre der har fortalt deres historie samt lidt kloge folk der skriver noget om emnet. Jeg har lige fået en mail i dag, om at bogen er kommet fra trykken, og at de vil sende den til mig. Så det bliver ret spændende at se bogen. Den 24 Oktober er jeg også blevet inviteret til Ventilens jubilæumskonference. De har været her i 15 år, og har 15 møde stedet i landet. Så vidt jeg kan forstå, vil den nye bog blive vist også vil der komme en del folk og snakke om ensomhed. 

I skolen går det rigtig godt! I de sidste 14 dage havde vi en prøve eksame, så vi kunne se hvordan det vil være at gå til eksamen. Jeg fik ti for min opgave og min lære sagde at jeg manglede meget lidt for at få 12. Så det er noget jeg skal arbejde med i de her 14 dage. Hvor vi har eksame. Vi har lige fået vores opgave til den i dag, og vi skal lave en side for tatovør. Et emne som jeg både hader og elsker. Det er super nemt at skrive om. Men jeg aner simpelhen ikke, hvordan jeg vil lave mit design.  

Vi er 3 hold der skal op, og vi sidder i samme lokale. Vi har alle fået den samme opgave, og man kan godt mærke elskamen stemningen i rummet. Lige nu er jeg lidt stresset, men det har hjulpet at skrive med Jimmy. Jeg stadig lidt sløj, men det er heldigvis ikke så smelt som i weekenden. Jeg håber at de næste 14 dage kommer til at gå godt og smerte frit, og jeg ikke bliver for nervøs og stresset. Jeg vil prøve at skrive lidt på bloggen imens det står på. Men jeg vil ikke love noget. Men nu må vi se.

One thought on “Længe siden sidst.

Skriv et svar

