Instaspam. Uge 38 i 2014.

  1. Prøver mit nye fad af med en nem og lækker aftensmad.
  2. Min nye lyskæde er super fin. Så jeg er glad for at der var flere tilbage.
  3. Er til te hygge aften med vennerne.
  4. Blev nomineret til at vise et bogkort. Mit eneste kort er det fra Eragon serien. Men det er også ret fint.

  1. Vi har en lang dag i skolen. Så forkæler mig selv med en lækker frokost. 
  2. Opdater min iPad.
  3. Jeg læser Maze Runner, og jeg er så træt af Alby!  
  4. Blev syg i weekenden. Så jeg prøver at komme af med den med te og varm kakao. 

  1. Fik lavet Jimmy og jeg i Sims 4. Det er nu ret sjovt at spille sig selv. 
  2. Vi er ude og spise lørdag aften, og det var rigtig hyggeligt. 
  3. Var stadig syg, så jeg forkælder mig selv med en milkshake fra Paradis is. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

