Mine uge 38 i 2014.

 

PicMonkey Collage5

Top:

# De to piger Michella og Ida har noget der hedder #sortsuperego. Hvor de hver anden uge kommer med en nye udfordringer, som man kan hoppe med på. I den her omgang (Fra den 16 – 30 September) hedder udfordringen, læs (minimum) 30 sider om dagen. Jeg har valgt at deltage, og indtil videre har jeg fået læst hver dag. Og jeg har så småt fået mere overskud/lysten til at læse igen. Hvilket er super fedt. 

# Jeg har købt en ny lyskæde. Den er meget længere end jeg lige havde regnet med, så jeg måtte tænke kreativ da jeg skulle hænge den op. Men jeg synes selv at det blev ret fint. Lyskæden er super sød, op passer perfekt til hjemmet. 

# Jimmy og jeg har haft en rigtig hyggelig weekend, hvor vi blandt andet har været ude og spise. Jeg fik lavet os i Sims 4. Det gør spillet lidt sjovere når man sidder, og spiller med en der ligner sig selv. 

# I tirsdags var jeg med min mentor ude og kigge på nye læsebriller/skærmbriller. Min sagsbehandler, mentor og jeg har længe fået snakket om at jeg skal have sådan nogle, så jeg ikke hele tiden skal have ondt i hovedet. Jeg fik taget en ny syns prøve, og brillemanden, mente at de kunne finde den rigtig løsning på problemet. Hvilket vil være lækkert, vi fik også kigget på et brille stel til dem, og de kommer til at se rigtig pæne ud. Så jeg krydser finger for at kommunen godkender det, og at jeg kan få dem så hurtigt som muligt.

# Mine høretelefoner fra Ebay er gået mere og mere i stykker. Jeg har fået nye høretelefoner, der er rigtig fine, og de spiller overraksende godt i forhold til prisen

Flop:

# Om torsdagen møder vi kl 10. Vores lære var ikke dukket op efter to timer, og hverken skolen eller vi havde hørt fra ham, tog vi hjem i frokost pausen. Kl 12 kommer han og giver os fravær da, han siger siger at der er sket en kommunikation fejl. Han havde sagt det til en anden lære. Problemet var bare at hun heller ikke var på skolen den dag, og han tog ikke sin telefon da de prøvede at ringe til ham. Nøj hvor blev vi sure! 

# I fredags blev jeg forkølet og jeg fik ondt i halsen. Det er blevet være i løbet af weekenden. Så i søndags måtte jeg pleje mig selv,  med te og honning. Jeg havde købt suppe til aftensmad, men jeg kunne slet ikke spise noget. Jeg håber at det snart går over! For på onsdag får vi vores grundforløbs prøve opgave. Som vi har 14 dage til, og der vil jeg helst gerne være så frisk som muligt. 

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

