En snak om citater og indretning

For tiden har jeg tænkt en del over min indretning. Og vil gerne prøve at lave mit hjem mere hyggeligt og personligt. I den her uge har jeg fået købt en ny lyskæde og den er jeg rigtig glad for! Den gjorde allerede mit kollegiet værelse meget mere hyggeligt, end det var i forvejen. Men jeg vil gerne have lavet flere ting. Fx har jeg en stor kedelig hvid væg ved min sofa. Som jeg gerne vil gøre noget ved, så den er knapt så kedelig at se på.

Fotor091919065

Jeg har en del ynglings citater, både fra bøger, men også fra alle mulige andre ting. Og jeg tænkte at det kunne være super fedt at få hængt nogle af dem op på min væg. Jeg er lidt spillet på, hvordan det skal se ud. På de 3 billeder, kan i se hvad for nogle idéer jeg har til min væg.

Det første billede vil sikkert se smukt og enkelt ud. Hvor der er et citat i en stor ramme. Det vil bare ende med at se overdrevet ud, også tror jeg at der kommer alt for mange huller i vægen, hvis jeg skal have alle de citater op, som jeg har tænkt på. Og det vil sikkert også blive dyrt i længenden, hvis jeg skulle finden rammer til hvert og et billede.

Sådan en fotoramme som den i ser på billedet 2, har jeg set i Bilka. Jeg kunne godt finde på at købe sådan en og have et citat i hver deres firkant, med et lille icon eller billede alt efter, hvor jeg har min citat fra. Jeg tror at det er den nemmeste og pæneste løsning. For her kan jeg have en del citater uden at det skal gå udover min væg. Lige nu er der på tilbud på en ramme der minder om den i Føtex og jeg kunne godt finde på at købe den.

På det sidste billede, var faktisk sådan at jeg først havde forstillet mig at det skulle se ud. Hvor jeg laver et stort billede med alle mulige citater stående sådan lidt hulter til bulter, med små ikoner. Indrammet i en ramme, som på det første billede. Jeg er ret sikker på at det vil se ret fint ud.

Her er der nogle af de citater jeg, gerne vil have op på min væg:

PicMonkey Collage

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

