Ny lyskæde til hjemmet.

DSC_0038

På Mias blog viste hun et indlæg, hvor hun havde købt en super fin lyskæde i Rema 1000 til 99 kr. Jeg har længe kigget efter en ny lyskæde til hjemmet, og jeg synes at den her passer perfekt ind til min stil, så jeg var heldig at de stadig havde nogle i min nærmeste Rema 1000 butik. Der var både en med kuglerne i farverne, hvid grå og sort, også var der en. hvor der kun var hvide kugler. Som i kan se har jeg valgt den med de 3 farver og det er jeg rigtig glad for, for den er så fin! På Ebay har jeg set at man kan få dem i mange flere farver, og jeg kunne godt forstille mig at købe en mere, i en anden farve. Men det bliver ikke lige nu, hvor jeg har fået den her. 

Lyskæden er med 3 x AA batterier, hvilket jeg synes er ret smart, for så slipper jeg for at bruge en masse strøm. Der en lille on/off knap, så det er ret nemt at tænde og slukke den. Der er 20 kugler og kæden er meget længere end jeg havde regnet med, så jeg måtte lige tænkte kreativt da jeg skulle hænge den op. Men jeg synes selv at jeg har fået skabt mig et lille hyggeligt hjørne. 

PicMonkey Collage

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Ny lyskæde til hjemmet.

Skriv et svar

