Mine uge 37 i 2014.

PicMonkey Collage

Top:

# I løbet af ugen har jeg set de 6 første afsnit af serien Ourlander (på Viaplay), og det er en virkelig skøn serie! Hvis den forsætter som den gør, ender det med at det bliver en af mine ynglings serier. For den er utrolig godt lavet, med en god historie, smuk musik, samt en god gruppe overbevisende skuespillere.  

# De dage hvor jeg skal afsted kl 6 om morgen, har der været fuldmåne og solopgang på samme tid. Et ret sjovt syn, men også ret smukt.

# Mine hverdage i den her uge har været mere stille, hvilket har været rigtig rart! I skolen havde vi fri i torsdag, og vi plejer at have fri kl 13:30. Men vi fik allrede fri kl 11:30. Luksus! 

# Min mor og hendes kæreste rejser til Japan i dag i 2 uger. Vi ser ikke hinanden særlig tit, da vi begge to har en del at se til i hverdagen. Men i den her uge har jeg set hende to gange, og det har været ret fedt, nu hvor de skal ud og rejse.

# Jeg havde planer om at have en afslappet weekend for mig selv. Men de planer blev hurtigt ændret om fredagen. For jeg var oppe hos min mormor og morfar fra lørdag til søndag. Og 10 min jeg havde snakket med dem ringede min veninde og spurgte om jeg vil hjem til hende, til noget mad og film, så det ente med at jeg sov der. Om morgen tog vi til bageren, hvilket jeg stor set aldrig gør. Så hele weekenden var rigtig hyggelig.

#Jeg har fået spillet lidt mere Sims. Og jeg er blevet bedre til spillet. Jeg har fundet ud af at via noget der hedder galleri, kan man hente andre simmere ned, som andre bruger har lavet. Der fandt jeg både Ron, Hermione, Harry Potter, de to skønne fyre fra Sherlock (med Benedict Cumberbatch og Martin Freeman) og Channing Tatum. Som jeg straks fik hentet ned til min by 😛 Tak for tippet til Jeanette

Flop:

# Jeg synes at det er træls at det bliver så hurtigt mørkt om morgen. Det er fint nok i weekenderne, men jeg skal altså lige vænne mig til det i hverdagen. 

# Jeg har ikke haft overskud til noget som helst i den her uge. Så jeg har ikke fået lavet meget på bloggen eller fået læst de bøger, som jeg havde planer om at jeg skulle gå i gang med.

# Outlander er så ny, så der har kun været de 5 første afsnit i sæson 1 på Viaplay. Der udover skal jeg vente en hel uge på et nyt afsnit. Pisse træls når man bare vil se serien nu og her.

# I den her uge har jeg fået alt for lidt søvn, fordi jeg har sovet rigtig dårligt om natten, og det har jeg godt kunne mærke i skolen. Så det har været rart at vi har haft så få timer i den sidste del af ugen. 

# Der er så mange ting som jeg gerne vil købe, men som jeg bare ikke har råd til, og det er virkelig træls. 

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Mine uge 37 i 2014.

  1. Outlander er helt fantastisk, og bog fans har ventet meget længe på tv-serien. Jeg kan fortælle at der er 16 afsnit i 1. sæson, men at den er opdelt i 2 dele, så vi har kun 2 afsnit tilbage her i efteråret. De sidste 8 er de næsten færdige med at filme i Skotland, og forventes at blive vist i starten af næste år…

Skriv et svar

