Instaspam. Uge 37 i 2014.

  1. En meget tåget mandag morgen!
  2. Hygger mig med tv og læsning i reklamerne.
  3. Kl er lidt i 6 og Prøver at tag et billede af fuldmånen. Men det ligner at lynet slår ned. 
  4. En video med mit nye projekt på skolen. Som jeg fik 10 får.

  1. Der bliver hygget hjemme hos min mor med te og flødeboller. 
  2. Hygger mig med serien Outlander.
  3. Endnu en toget morgen. Det var lige før at jeg ikke kom med bussen. 
  4. Spontan aften med veninden. Hvor vi hygger os med pizza og Disney film 

  1. Vi forsætter med at hygge om morgen, med morgenbrød og æblemost fra den lokale bager.
  2. Spiller The Sims 4 hos mine bedsteforælder. Imens min morfar ser cykel løb.
  3. Min mormor har lavet lækker aftensmad med dessert.
  4. Pixie og jeg er ude og gå tur. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

