Mine uge 36 i 2014.

PicMonkey Collage

Top:

# Gavekort, Paradisis og Saxo. I mandags fik jeg at vide at jeg havde vundet et af Saxos gavekort til Paradis is. Jeg elsker parradis is. Og Jimmy havde fået 10 i sin grundforløbs prøve i sidste uge, så jeg havde tænkt mig at forkæle ham lidt. Månendes is hos dem er Æblekage is med makroner, og nøj hvor er den lækker! Der er stadig penge tilbage på gavekortet, så det bliver ikke sidste gang at jeg får den  is. 

# Min veninde og jeg var inde og se Hundredefodsrejsen som er en skøn feel good film! Vi var inde og se den hos Nordisk films eget sted. Jeg har ikke været der før, så det var ret sjovt at se det. 

# The Sims 4. Jeg havde enlig ikke planer om at købe spillet. Men da folk begyndte at spille det, måtte jeg jo eje det, og det er rigtig sjovt. Jeg brugte det meste af weekenden på at sidde og spille det. Ups 😛 Godt at Jimmy er god til at underholde sig selv. 

# Vi er gået i gang med et nyt projekt, og det køre rigtig godt. Jeg tror at siden bliver super lækker!

Flop:

# I den her uge har jeg haft sindsyg ondt i hovedet og maven. Ikke lige den bedste kombi. Og det er sådan on/off og det er virkelig træls!

# Jeg blev så optaget af mit nye Sims spil at jeg ikke fik arbejdet på bloggen i løbet af weekenden.

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

