The sims 4

DSC_0036

Jeg brude enlig sidde og skrive på bloggen. Men i dag har jeg købt det nye The Sims 4 spil, og lysten til at spille det er større end at skrive 😛 Jeg havde ikke planer om at købe spillet. Men nu hvor jeg har set andre spille det, fik jeg selv lyst til at prøve det, og da jeg fandt det til 261 på nettet slog jeg til! Jeg har købt det online, så det ligger på min bærbar, hvilket jeg lige skulle overveje. For normalt når jeg køber pc spil, er det med en disk. Men det er enlig meget rart at det ligger på min bærbar, for så kan jeg spille det, hvor end det skal være, uden at jeg behøver at tænke på om jeg har husket det. Også var det ret billigt i forhold til de 400-500 kr som det ellers koster. 

Jeg har spillet lidt på det, og jeg synes at der er nogle ting man lige skal vænne sig til. Specielt, hvordan man styre spillet, hvordan de ser ud osv. Det ser lovende ud. Så jeg glæder mig til at udforske spillet.

Har i købt det? photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “The sims 4

    • Jeg skal nok skrive lidt mere om det 🙂 Jeg skal bare lige have tid til at spille det. Det er købt via G2play.com. Min kæreste hjalp mig med at købe det, så jeg ved ikke rigtig hvordan man gør det. Men jeg er ihvertfald glad for at jeg gjorde det på den måde.

      Marie

Skriv et svar

