Instaspam. Uge 35 i 2014.

  1. Kl er 6. Det var kold, og en smuk morgen.
  2. Gratis morgenmad på skolen.
  3. Har modtaget den her skønne kogebog med LCHF opskrifter. 
  4. Lidt læsning inden timen begynder.

  1. Vejret var super skønt, den eftermiddag. 
  2. Har ikke spillet spore i 100 år og en sommer. Så fandt mine gamle Spore spil frem.
  3. Har lavet mine opgaver i skolen. Så jeg genser den skønne film Fornuft og følelse
  4. Venter på toget, og sidder og nyder en bog i solen. 

  1. Blommer fra min fars have. De er virkelige lækkere lige nu!
  2. Jimmy og jeg hygger med aftensmaden.
  3. Til min morfars fødselsdag. Her hygger vi ved kaffebordet, med hjemmebage boller, kage osv.
  4. Og vi forsætter med en lækker middag, med fælles sang og 3 retters menu. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

