Kommende film jeg gerne vil se #7

Selv om at jeg har set den ene film, efter den anden. Så kommer der stadig flere og flere film, som jeg gerne vil ind og se. Her kan i se nogle af de film jeg gerne vil opleve i biografen.  Så hvis der skulle være nogle der vil med, eller give nogle biograf billiter, så skal i bare sige til 😛

Da jeg lavede min sidste oversigt af kommende film jeg gerne vil se. Havde jeg ikke regnet med at jeg fik set så mange af dem. For jeg fik set 5 film ud af de 9 jeg viste frem. What if, nåede jeg ikke at set i August. Men min kusine og jeg skal ind og se den 9, og jeg glæder mig ret meget til at se den! I det her indlæg vil jeg vise jer de film jeg gerne vil se i perioden fra September til November. Filmene finder jeg via Kinos hjemmeside, og i kan selv se hvad der kommer her

 Det er aldrig for sent Hundredefodsrejsen Begravet i fortiden Million Dollar Arm

Det er aldrig for sent | Hundredefodsrejsen | Begravet i fortiden | Million Dollar Arm

   The Maze Runner If I Stay Jersey Boys Fasandræberne

Million Dollar Arm | The Maze Runner | If I Stay | Jersey Boys | Fasandræberne

  Love, Rosie  The Hunger Games: Mockingjay - del 1 

Love, Rosie | The Best of Me | The Hunger Games: Mockingjay – del 1 | The Good Lie

Hvad vil i gerne se i løbet af efteråret? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

4 thoughts on “Kommende film jeg gerne vil se #7

Skriv et svar

