Mine uge 35 i 2014.

 

PicMonkey Collage

Top:

# Vejret har været rigtig lækkert! Og det har været lækkert at få lidt sol igen uden det skal være 25 grader. Der udover har jeg også set nogle af de smukkeste solopgange i den her uge. Der skal jo være noget positivt over at man skal op kl 5 og sidder i bussen kl lidt i 6 🙂 

# Jeg har fundet mine gamle Spore spil frem, og det har været hyggeligt at spille dem igen 😀 Da jeg spillet dem sidst, kunne jeg spillet uden ad, så det næsten blev kedeligt. Men nu kan jeg næsten ikke huske det, så det er sjovt at spille det igen. Udover Spore har jeg også fået læst to bøger, og det har været rigtig rart, at have noget afslapnings tid i hverdagen. 

# Jeg har været til to fødselsdage i den her uge. En hos min far, og en hos min morfar. To vildt hyggelige fødselsdage, hvor der var god stemning, godt selskab og lækkert mad. 

# Vi har fået penge igen. Og det har været rigtig rart, at man har kunne købe lidt mere ind til weekenden. 

# Jimmy har været her i weekenden, og var med til den ene fødselsdag. Det har været en hyggelig weekend og jeg glæder mig allerede til den næste weekend.

#Gratis kakao og kage i skolen 😀 Skolen synes at de skulle forkæle os lidt om fredagen, og det siger vi da ikke nej tak til. # I fredag da jeg kom hjem fra skole var der en pakke fra Rosinante & Co. Der indholdet bogen The Maze Runner. Plus en bog der hedder I Hunt Killers af Barry Lyga. Som jeg ikke vidste noget om. Så det var noget af en overraskelse! Jeg har aldrig hørt om bogen. Men den lyder ret spændende. Udover de to bøger, har jeg også fået bogen Ned med vægt med LCHF af Diana Kaiser. Jeg har kigget lidt i den, og jeg glæder mig til at kigge mere i den, og finde ud af hvilken opskrifter jeg vil lave. Så jeg kan anmelde den på bloggen. 

Flop:

# Jeg har haft problemer med hovedpinen. Så jeg har både måtte aflyse en biograf og brunch aftale. Samt min aftale med min mentor. Hvilket har været rigtig træls, da jeg havde glædet mig til de to første aftaler. 

# Vi har haft PHP i den her uge. Som er vores 3 uge i træk. Det er ret kedeligt, og jeg er glad for at det endelig er ved at være slut. Jeg følger bare ikke at vi har haft nok om det, når det er noget vi skal kunne til vores eksame. Så jeg tror at jeg bliver nød til at læse op på det, på et eller andet tidspunkt 😦

# Om fredagen da jeg stod og ventede på bussen til skolen, blev jeg ramt af en fulge klat på min trøje. Det var vildt ulækkert. Heldigvis kom det ikke i håret eller på min bærbar taske. Så jeg kunne godt få det væk, så det ikke var så synligt. Det hjalp lidt at vores skole gav kakao og kage sådan midt på dagen, uden nogle grund 😛

# Om torsdagen da jeg var til den første fødselsdag, blev det rart sent enden vi fik lavet maden. Så da vi var færdige, gik der kun et tog en gang i timen. Så der for blev det endu senere at vi kunne tag hjem. Det betød at jeg først var hjemme ved 23 tiden. Og jeg skulle op kl 5 om fredagen. Så jeg fik kun  timers søvn. Hvilket jeg godt kunne mærke i skolen. Da jeg er vandt til at få de 7-9 timers søvn. 

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

