Små glimt fra hverdagen #4

PicMonkey Collage

I skolen lige nu har vi om PHP, og det er så kedeligt! Vi har haft 3 uger til det og jeg sidder stadig med den sidste opgave i dag. Hvilket ikke er særlig smart. Jeg ved det godt. Men jeg har bare ikke kunne overskue at lave det. Vi skal heldigvis starte på et et nyt produkt i næste uge, hvor vi selv må vælge emnet, og det bliver rart at lave det igen!

DSC_0832

Da det her billede blev taget var kl lidt over 6, hvor jeg sidder i bussen, og er på vej til skole. De her morgerne i den her uge har været utrolig smukke. Specielt i dag og i onsdags. Hvor der var sol opgang, og mosekonen var i gang hen over markerne. Tågen var så tæt nogle gange, at det var svært at se noget, så jeg er glad for at jeg ikke kørte bussen, og bare kunne nyde synet. I det hele taget har vejret i den her uge været utroligt lækkert, og jeg håber at det bliver ved med at være det. For jeg synes at efterårsvejret kom alt for hurtigt!

PicMonkey Collage1

I går var jeg til min fars fødselsdag. Som har fødselsdag i dag. Men hverken min søster eller jeg kunne i weekenden, så det blev holdt i går. Jeg mødt min søster på station, og der fra tog vi hjem til ham. På vej i toget køre vi forbi en lille skole, som vi begge to har gået på i folkeskole tiden. Det fik os til at snakke om den tid. Det var lidt hyggeligt at snakke om gamle minder vi har fra skolen. Hos min far blev der tændt op i grillen, og nøj hvor blev maden lækker! Der mangle ikke noget. Som i sikkert kan fornemme hehe. Udover det der var på bordet, fik vi også is til dessert. Det blev sent enden vi spiste, og vi havde det rigtig hyggeligt så det blev lidt sendt inden jeg kom hjem. Da toget om aften kun går en gang om timen. Der for var jeg først hjemme ved 23 tiden og i dag skulle jeg op kl 5. Så jeg har kun fået 5 timer, hvilket jeg godt kan mærke i dag. Men det var en rigtig hyggelig dag, og jeg er glad for at vi kunne fejer min far på den måde. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

