Instaspam. Uge 34 i 2014.

  1. Min veninde og jeg er klar til at se The Maze Runner
  2. Lidt aftenstemning fra København.
  3. Jeg plejer min hals med te og familien hjemmelavet honning. 
  4. Står og venter på at min veninde fra Jylland skal komme.

  1. Min veninde har ikke prøvet Frozen Yoghurt. Så det skulle vi da lige have, inden vi tog fra København. 
  2. Min veninde og jeg. Det gik lige op for os, at til næste år har vi kendt hinanden i 10 år. 
  3. Vi er 4 piger der hygger med raclette. Gal det er alt for lang tid siden at jeg har fået det!
  4. Da vi havde spist fandt vi Trivial Pursuit frem, som ente med at blive uafgjort.  

  1. Vi bager en ny omgang osteboller. Nu med skinke og solsikkekerner.  
  2. Vores aftenmad der bestod af rester fra raclette samt en af de nye osteboller. 
  3. Fandt en demo med The Sims 4. Som jeg prøvede af hjemme hos Jimmy.
  4. Så fik jeg prøvet Smag!. De smager okay, Specielt den grønne og den blå.

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

3 thoughts on “Instaspam. Uge 34 i 2014.

    • Tak søde ❤ jeg prøver på ikke at gøre dem for ensformet selv om det er lidt svært.

      Hehe i lige måde! Jeg så din kommentar da jeg stod op, så jeg havde læst snappe som shoppe, og blev helt forivret, og troede at du mente fra i efteråret, men kunne ikke rigtig få det til at hænge sammen med instagram haha 😛 Det var vidst godt at jeg fik læst din kommentar igen.

Skriv et svar

