Filmene i 2014 #1

Det er ikke nogle hemmelighed at jeg elsker at gå i biografen. Sidste år fik jeg set 26 film, hvilket var helt vildt, og meget mere end jeg plejer. Men det er helt vildt det jeg har set i år. Men der har også været nogle spændende film! Fra Januar til Juni har jeg været i biografen 16 gange. Her er der en oversigt over de film jeg har oplevet i biografen: 

                 

Hvis du vil læse min anmeldelse af film, skal du bare trykke på billedet. 

Mine film oplevelser i det første halve år har været ret blande. Både med genre, hvor jeg har set dem henne osv. Der er nogle der har overrsket mig positivt, nogle der har skuffet mig, og så er der dem der har levet fuldt op til alle mine forventninger. Jeg vil enlig ikke sige så meget om filmene for det jeg vil sige om dem, står i min anmeldelse af dem.

Har i haft nogle gode film oplevelser i år?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

7 thoughts on “Filmene i 2014 #1

    • Frost og Maleficent er også nogle fantastiske film! En flænge i himlen blev jeg positivt overrasket over, da jeg synes at filmen er bedre end bogen. 🙂

  1. Der er så mange gode film, jeg har også set de fleste her på din liste, mangler et par stk..
    Har du ikke set noah og dallas buyers club?

    Hvilken film synes du så er den bedste af dem her på listen?

    • Nej dem har jeg ikke set. Men jeg vil gerne se dallas buyers club, nu hvor der har været så meget omtale om filmen.

      Gal et spørgsmål at få. Meget ondt! Hm det må være Frost. Men jeg elsker også En flænge i himlen, Saving Mr. Banks og 22 Jump Street. Hvad med dig, af dem du har set?

    • 12 years a slave er også en fantastisk film 😀 Det har jeg overvejet at gøre, men det bliver når året er færdig, for kommer sikkert til at se flere film i løbet af året 🙂

Skriv et svar

