Instaspam. Uge 33 i 2014.

  1. Solen var ved at stå op, og der var stadig den smukkeste klare måne.
  2. R.I.P Robin Williams! Du var en fantastisk skuespiller. 
  3. En særlig invitation til filmen The Maze Runner
  4. Det er 100 år siden jeg sidst har set Aladdin. Så det var sjovt at se den igen. 

  1. Det regner, hviket min mor ikke var glad for. For det vi skulle se i København var uden for.
  2. Vi har fået at vide hvad vi skal opleve, og jeg var spændt på at se, hvordan dansen er. 
  3. Det var en fantastisk forstilling. Med smuk musik og dans. Og meget koldt!
  4. Blev syg om fredagen så valgte at holde en afslappet aften, så jeg kunne pleje mig selv. 

  1. Til 80 års fødseldag med min mors side af familien.
  2. Det er hyggeligt at bage osteboller imens man kan høre på regnen. 
  3.  Mine boller er færdige. Fik lavet Smoothie, og sat vasketøjet over. Så nu skulle der bare slappes af. 
  4. Der var overskud af smørrebrød på min venindes arbejde. Så hun var så sød at tag nogle med hjem. Udover det havde hun også taget et stykke kage med til dessert. Så lækkert!

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Instaspam. Uge 33 i 2014.

Skriv et svar

