Instaspam. Uge 32 i 2014.

  1. Ferien er slut, og det var okay at se skolen igen.
  2. Vi har fået bærbar og nyt lokale. 
  3. Det er tidligt om morgen, og jeg er sindssyg træt. 
  4. Har lavet mine opgaver. Så jeg nyder et afsnit eller to med Sherlock

  1. Vi ser Good Mythical Morning med Daniel Radcliffe. Men vi ser det på hver vores skærm.
  2. Nyder en is fra Paradis is, imens jeg venter på bussen. 
  3. Jamen hej Jimmy 😛 Godt at se dig igen. 
  4. Har prøvet at lave en omgange cookies. Men blev vildt skuffet over dem. 

  1. Til sommerfest med de andre fra kollegiet. Vi er godt i gang med festen. 
  2. veninde og jeg er inde og se Disneys Den lille havfrue – The Musical i operaen
  3. Operaen er vildt smuk. Både udvendig og indenvendig. Var helt fascineret af de store glas kugler. 
  4. Solnedgang bag Københavns bygninger. Den var ved at gå ned, da vi skulle hjem. Så smukt! 

  1. Min veninde og jeg udnytter at der er halv pris på biograf billetteren, og har valgt at se Lucy. 
  2. Jeg er i det nye Kino blad. Havde hørt det via Twitter, men har ikke set bladet før nu. 
  3. Fra biograf tur til en omgang fælles gang rengøring. Det var heldigvis hurtigt overstået. 
  4. Lidt Kex, som jeg har gemt fra biograf turen. Elsker dem!

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

