Mine uge. 32 i 2014.

PicMonkey Collage

Top:

# Jeg har set Disneys Den lille havfrue – The Musical og det var en fantastisk oplevelse. Musikken var smuk, og der var nogle gode med i stykket og udover det var det hele bare sat rigtig godt sammen. Og det var fedt at se det sammen med min veninde. Selve operaen er også et utroligt smukt sted!

# Min ferie er slut. Jeg troede at det vil være hårdt at starte igen. Men jeg har været god til at gå i tidligt i seng. Udover det har jeg stor set ikke haft nogle aftaler i hverdagen, og det var dejligt at se dem fra holdet igen. 

# Jimmy og jeg har ikke set hinanden siden min fødselsdag. Vi plejer ikke at se hinanden i hverdagene, fordi der er for langt i mellem os. Men i onsdags tog jeg hjem til ham. For ellers kommer vi først til at se hinanden den 22 August, hvilket vi ikke kunne holde ud. Det var rigtig dejligt at se ham igen, også selv om det kun var i få timer.

# I går var den store biograf dag. Så man skulle kun give halvdelen af sin billet pris. Det vil min veninde og jeg udnytte, så vi tog ind og så filmen Lucy, 

# Vejret har været dejligt køligt i den her uge. Det har været rart efter alle de varme dage vi har haft i Juli måned.

# Sherlock! ❤ Jeg fatter ikke at jeg ikke har fået sat mig ind den serie noget før! Den er jo fantastisk. I den her uge, har jeg fået set lidt af sæson 1,2 og 3. For jeg har endelig fået øjne op for serien.

# Gratis mad og sprut. Er jo lækkert. Specielt når man er sammen med nogle festlige mennesker. I fredags var der sommerfest (min 3 sommerfest i år) på vores kollegiet. Jeg havde enlig glemt det, men nogle fra gangen spurgte om jeg ikke skulle med. Der var gratis sprut, og dem fra gangen havde købt riligt med mad. Så jeg fik noget af deres. Nogle af de andre på kollegiet havde lavet varm kakao med cognac. Det lyder måske ikke så lækkert, men det smagte rigtig godt, fordi der kun var smagen af den varme kakao.

# Jeg er blevet ret vild med fyrene der laver har Good Mythical Morning på youtube. De er rigtig sjove, og i den her uge så jeg en video med dem, hvor selveste Daniel Radcliffe er med. Nøj hvor jeg grinede til den video! 😀 Hvis i vil se den, kan i se den her. Jimmy begyndte så at spørge jamen skat er du 100% sikker på at det er ham? Og det både lyder og ser ud som Daniel, ellers må det være hans ukendte tvilling. Hvad tror i?

Flop:

# Pyh det har været hårdt at skulle stå op kl 5 igen. Og jeg har haft svært ved at finde ud af hvad jeg har haft lyst til madpakke i hele den her uge. Udover det har vi også fået nyt lokale (igen ,igen) som vi deler med 4 andre hold. Vi har fået bærbarm, som enlig er fint nok. Men vi skulle også have haft nogle tasker så vi kunne få dem hjem. De tasker viser sig bare at være nogle uden skulder ram, og kun med lynlås, så det nærmest er en stof mappe. Så vi kan ikke tag dem med hjem. Så jeg kan ikke se, hvad idéen var med at vi skulle have bærbar. 

# Om fredagen havde jeg dårlig mave. Og det gik helt galt til sommerfesten. Så jeg måtte detsvære gå tidligt ind på værelset, Hvilket var ret surt, for der var en rigtig fed stemning.  

# Filmen Lucy så helt vildt spændende ud. Men den var mega kedelig. Så både min veninde og jeg var ved at falde i søvn da vi sad i salen. Det har jeg aldrig oplevet før. Så det var ret underligt, og at det var os begge to, og vi havde ikke engang lavet det store før vi sat os ned i sæderne, så jeg ved ikke lige hvad der skete. Men det er ikke en film jeg kommer til at se igen.

# I den her uge har jeg vågnet op med kræper i benet. Selv om at jeg har prøvet det før, så er det stadig mega ubehalgt. Specielt når det er i begge ben på sammen tid. 

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

