Dagens opskrift #9

Da jeg var i København, var mor og jeg på Floras kaffe bar. Hvor vi fik en rigtig lækker smoothie. Der var ikke særlig mange ting i, og her den anden dag fik jeg prøvet den her hjemme. Den er dejlig frisk, og jeg kan klart anbefale jer den til de varme sommerdage. Jeg plejer at lave den her smoothie, hvor jeg bytter den ud med forskellige bær, alt efter hvad jeg har lyst til. Så det var ret sjovt at prøve en ny opskrift. Den er lige så nem, og den tager ingen tid at lave.

Dagens Opskrift

Ingredienser

  • 3 Bananer
  • 3 Passionsfrugter 
  • Mango juice/frugtudrink
  • Isterninger 

Sådan gør du:
Bland det hele sammen i din smootihe maskine (Skær passinsfrugterne over og tag kun det det gule indhold fra Passionsfrugterne). Blænd det til din smoothie har den tykkelse du gerne vil have den og hæld den op i dit glas. Serveres med det samme.  

billeder

Tips:
Den smoothie jeg fik med på Floras kaffe bar, var med appelsin, som var rigtig lækkert. Jeg tog det kun med Mange juice for at prøve noget nydt. Jeg købte en mango juice/frugtdrink med mærket Proviva. Og den er ret god. Den er måske lidt sød i forhold til den med appelsin. Men for mig gjorde det ingen ting. Hvis du selv vil prøve det med mango fra Proviva, kan du blandt andet købe den i både Føtex og Bilka. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

2 thoughts on “Dagens opskrift #9

    • Det er også lækkert 😀 Jeg er i hvert fald glad for at jeg prøvede det i stedet for appelsin. Har du prøvet den mango juice i det mærke?

Skriv et svar

