Mine uge. 31 i 2014.

PicMonkey Collage2

Top:

# Min mor og jeg havde en rigtig hyggelig aften i Hillerød. Først delte vi en pizza med udsigt til slottet. Da vi var færdige gik vi og slappede af på et sted der hedder Posen. Til sidst gik vi forbi Paradis is. Hvor jeg fik en is med hyldeblomst og hvid chokolade. Det var dejligt at vi kunne være i hillerød. For vi plejer altid at være inde i København.  

# To af mine veninder og jeg havde en hyggelig aften om torsdagen, hvor vi først spiste buffet, og bag efter så vi filmen Bad neighbours. Selve filmen var ikke særlig god. Men det var en skøn aften med pigerne.

# Om lørdagen var en anden veninde og jeg en tur i Zoologisk have. Det var en rigtig dejlig tur. Og vi havde det vildt sjovt. Jeg fik taget nogle flotte billeder af dyrene, der var vildt aktive. Om eftermiddagen tog vi hjem til min veninde, hvor vi slappede af og til sidst spiste vi aftens mad på en kennisk restaurant.

# Selv om at jeg har haft de 3 aftaler og været i Ventilen. Så har jeg også haft tid til at slappe af, hvor jeg har skrevet på bloggen og fået læst en del. 

# På Youtube fandt jeg nogle der tester forskelligt mad fra forskellige lande. Der var nogle der prøvet noget dansk mad, og det var ret sjovt at se, hvad de synes om det, og høre dem prøve at udtale madens navne. Specielt dem med æ,ø og å.

Flop:

# Det er min sidste uge af min sommerferie. Hvilket er trist, for jeg synes at min ferie er gået alt for hurtigt!

# På kollegiet er der nogle der har spillet helt vildt højt musik og til flere gange i løbet af ugen. Det er okay at de spiller musik. Men jeg synes at det er respekt løs at de skal spille det så højt, så man ikke kan høre sin egen musik.  

# Vi er kun lige i starten af August, og jeg har allerede alt for mange aftaler. 

# I onsdags var det min sidste aften i Ventilen. Det var ret trist, og der var heller ikke særlig mange mennesker lige den aften, hvilket også var mærkeligt, for der pejler altid at være fyldt der nede, så vi ikke kan være der.  

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

