Bad neighbours


Originaltitel
: Neighbors Premiere: 17.07.2014 Instruktør: Nicholas Stoller  Spilletid: 97 min

Vidste du at? The baby turning around to look at Mac and Kelly having sex in the first scene of the film was accidental. The scene was originally supposed to end after Seth Rogen turned her around, however the director noticed that the baby kept looking around to watch Rogen and Rose Byrne, so he instructed one of the camera men to film the baby. According to the director, if you listen closely, you can hear Rogen and Byrne laugh after the baby turns around to watch them.

Hjemmeside  Kino  Imdb

Da jeg lavede det her indlæg i starten af Juni. Vil jeg gerne se Bad neighbours. Men jeg regnede med at det blev sådan en film, som man vil komme til at se nåt den kom på dvd eller i tvet. Men jeg fik nogle fribilletter til den, og man siger da ikke nej tak til en biograf tur. Da jeg så traileren til filmen, tænkte jeg at det vil blive lidt ala samme stil som 22 Jump Street. Og der for havde jeg en del forventinger til den. Hvilket var ret dumt. Og da jeg var færdig med at se filmen, var jeg glad for at jeg havde fået fribilletter til den. For jeg blev godt nok skuffet over den.

Der er to grupper i den her film. De unge og de gamle. Jeg kender ikke nogle i den “gamle” gruppe. I den har vi parret, der bliver spillet af Seth Rogen og Rose Byrne. Jeg kan godt forstå deres problem, med at de har en baby og de gerne vil have at der ro om natten. Så de kan få deres natte søvn. Problemet er bare at jeg synes at de over spiller deres roller. Det er alt for meget, og nogle gange, skulle man tro at det var dem der var unge og umoden, med alt det de gør i filmen. De har to venner. Som er lige så mærkelige som dem, og jeg synes enlig at det var spild af roller at vennerne var der.

De unge med blandt andet skuespillerne Zac Efron og Dave Franco. Jeg har set dem før i op til ferle forskellige film, og det var dejligt at se dem igen. Jeg kan godt lide deres skuespil, også gør det heller ikke noget at der er noget lækkert at kigge på. Jeg har læst at Zac er røget ind i alkohol problemer pga af den her film. Og det kunne jeg godt forstille mig. For der bliver godt nok festet meget i filmen. Jeg synes at de unge gør det ret godt, og det er også pga dem, at filmen får to stjerner. Ellers havde den kun fået en.     

PicMonkey Collage

Alt i alt synes jeg at det var en okay film. Jeg havde regnet med at det vil være en film med humor, og det er der også. Det er bare overdrevet, så det bliver for plat. Filmen har nogle enkelte scener hvor jeg grinede, og det er ret fedt. Men jeg kommer ikke til at se den igen. Og det bliver heller ikke sådan en film, som jeg siger til folk at den skal i altså bare gå ind og se, med minder de har en meget sort humor.  

stjerner

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

