Vinderen af min fødselsdags konkurrence

IMAG07291

Den er blevet over 12. Så jeg har fundet en vinder af min Konkurrence. Jeg vil gerne sige tak til alle jer der har deltaget og tak for jeres søde ord. Jeg vil gerne havde givet jer alle sammen en bog. Men jeg kan detsvære kun give den til en af jer. Jeg har brugt Random.org for at finde frem til den heldige vinder. 

 

  1. Untitled-1Simone
  2. Rikke
  3. Louise
  4. Tina
  5. Pia
  6. Emily
  7. Johanne
  8. Jasmin
  9. Cathrine
  10. Tenna

Stort tillykke til Jasmin! Hvis du ikke har hørt fra min inden mandag, må du meget gerne sende mig en mail til mabrsa@live.dk. Hvis vi ikke kan få fat på hinanden, efter en uge, vil der blive fundet en ny vinder.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

Skriv et svar

