Blog Challenge. 31 Juli

I kan læse mere om min Blog Challenge her.

Fra Hjemmet

 

PicMonkey Collage

Det er jo ikke nogle hemmelighed at jeg elsker at læse. Men jeg kan faktisk også rigtig godt lide at se film og tv serier. Da jeg boede hjemme brugte jeg rigtig mange penge på film. Så der for blev jeg nød til at købe de her 3 Ikea reoler da jeg flyttede hjemmefra. Jeg skal snart have en ny, eller flytte nogle over et andet sted. For der er ikke plads til nye film. Jeg køber stadig film i dag. Men jeg køber dem først når de er kommet på tilbud. Jeg gider ikke give 150-200 kr for en film. Men minder det er en som jeg bare skal eje.

Det her er det sidste indlæg i min sommer blog challenge. Og jeg synes at det har været ret sjovt at lave den, og dejligt nemt, fordi det var med foto. Hvilket passede mig fint, med alle de ting jeg har lavet i Juli måned. De dage hvor det var lidt af en udfordring var, med noget gult og pink. For jeg har ikke særlig meget af de farver i hjemmet. Så jeg måtte nærmest søge i hele hjemmet for at finde noget. Jeg synes det er ret sjovt at lave de her Blog challenge. Så jeg kunne godt finde på at lave dem igen til efteråret og en i December. 

foto

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

