Ventilens sommertur 2014

PicMonkey Collage

Ventilens sommertur var helt fantastisk. Det er min 3 gang, så jeg kender over havndelen af dem der var med, og det var super fedt at se dem igen. Vi måtte ikke tag billeder (da det anonymt at gå i Ventilen) så der for fik jeg ikke taget så mange, for ens mobil skulle være på værelserne. Men det gjorde ikke så meget, for det gjorde at man ikke så meget. For så brugte man tiden sammen med de andre i stedet for med mobilen. Jeg kunne enlig godt lide at man ikke hele tiden sad med den i hånden, for det synes jeg at man gør alt for meget i hverdagen. 

Vi var omkring 40-50 stykker samlet. Selv om det var rigtig sjovt. Så kunne det også godt være lidt hårdt for jeg delte fx værelse med 3 andre piger. Hvor vi sov i køjesenge i et lille værelse. Så man var aldrig alene på turen, og det var hårdt for mig, for jeg har brug for alene tid i løbet af dagen. Men det gik, for jeg nød  at være sammen med de andre, hvor vi sjovt med at spille en masse spil, snakke, vandkamp osv. 

Det her min sidste tur. (man kan kun gå i ventilen til man er 26) Hvilket var lidt trist, specielt når man kunne høre de andre sige vi ses til næste år. Men sådan er det. Da jeg kom hjem om søndagen var jeg helt færdig, så jeg orkede ikke at lave noget udover at se noget serie afsnit. Stedet vi var på hed Oddesundlejern, og det lå et rigtig smukt sted. Det lå langt væk fra alting. Der var en lille kiosk man kunne gå til. Men ellers var der 12 km til Struer, som var den nærmeste stor by.  Jeg er glad for at jeg tog med, for det var en skøn oplevelse, med nogle skønne mennesker. 

Top 3 positive oplevelser:

  1. At have 4 fantastiske dage med en masse skønne mennesker. Både kendte og nye ansigter
  2. Stedet var det bedste sted, af de 3 ture jeg har været på. Det var super lækkert.
  3. Om lørdagen var der en fest, og den var rigtig sjov. Der var fed musik, lækkert mad. og klassiske fest lege.

Top 3 negative opleveser:

  1. Det var hårdt at man ikke lige kunne være sig selv, når man havde lyst til det.
  2. Den første dag fik vi Chili con carne, Hvilket jeg hader, så jeg fik ikke aftensmad den dag.
  3. Tiden gik alt for hurtigt. Jeg følget lige at vi var kommet da vi tog afsted.

DSC_0293 DSC_0290DSC_0288DSC_0286DSC_0291 DSC_0285 DSC_0280 DSC_0278 DSC_0274 DSC_0270

DSC_0258 DSC_0259 DSC_0267 DSC_0269

 

Skriv et svar

