Blog Challenge. 27 Juli

I kan læse mere om min Blog Challenge her.

Is

DSC_0303

Jeg elsker is, og næsten alle slags is. Jeg elsker fløde is, og her på det seneste er jeg blevet ret vild med Frozen Yogurt. Når det er rigtig varmt, så er jeg helt vild med de her Sun Lolly is. Exotic og Hindbær er mine ynglings smag med dem. Jeg har også smagt den med Karamel og Mynte. Den er okay. Men jeg det er ikke en jeg kommer til at købe igen. Jeg vil gerne prøve at smage dem med Vindrue og Solbær, så jeg skal lige holde øje med dem i butikkerne. Kan i lide dem?

foto

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

 

Skriv et svar

