Små glimt fra hverdagen

Fotor0721165533

Jeg fik nogle penge fødselsdags gave. Og da jeg manglede lidt til sommerturen tog jeg op i byen for at se om der var noget. Det var der detsvære ikke. Hverken en gul top (var både i Føtex, Bilka og Zizzi) og de havde heller ikke noget cover til min mobil telefon. Men jeg kom hjem med nogle andre ting. Blandt andet et par leggings, (Bilka (69 kr) bakke til isterninger, ( Tiger 20 kr) tusser, (BR 79 kr)  vand flaske (Tiger 20 kr) og bogen (Bog&Idé 250 kr) Den 5. bølge af Rick Yancey. Inden jeg tog hjem var jeg lige forbi Simply Frozen Yogurt. Der er kommet en i Hillerød og det er super lækkert!

PicMonkey Collageh

Fra mandags til idag (onsdag) har jeg været hjemme hos mine bedsteforælder. Det var rigtig hyggeligt og dejligt afslappet. Nu hvor det er så varmt, er det rart at være oppe hos dem, for de har en dejlig stor have. Og det er super lækkert at sidde der ude med sin bærbar eller bog. 

PicMonkey Collageg

Mine bedsteforælder bor tæt på en havn. Så i går efter aftensmaden tog vi hen til haven for at få en is. kl har været 8-9 stykker om aften. Men der var så lunt. så folk sad stadig og spiste og nød aftenstemningen. Der var utroligt smukt, og en masse skibe som vi kunne gå og kigge på. Fra haven kørte vi ned til stranden. Solen var lige ved at gå ned. Men folk var stadig ude bade. Det var skønt at se på, og det var lige før at jeg selv fik lyst til at gå ned til vandet.

DSC_0227

I dag har min aften gået med at få pakket min kuffert til i morgen. Jeg har fået pakket alle de ting ned, som jeg kan pakke ned. Det eneste jeg mangler er ting, som jeg stadig skal bruge. Så som toilet sager, oplader osv. Vi har ikke fået at vide, hvordan vi skal sove. Men jeg håber ikke at det bliver i køje senge lige som sidste år. For vi kommer ret sent, inden for det tidspunkt vi skal komme, og hvis det er først til mølle, er jeg bange for at jeg får en overkøje. Men nu må vi se. Som i kan se ente jeg med at tag Følelse af Christina Bonde med. For jeg glæder mig til at se, hvordan den er.

 Jeg håber at i får en god weekend. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

