En tur til Jylland.

I morgen tager jeg afsted til Jylland. Jeg skal afsted med Ventilens sommertur. I år er det trejde gang i træk, og jeg glæder mig, for der er  5 fra min egen venti, også kommer der også nogle som jeg kender fra de andre ture. Det er min sidste gang i år. For Ventilen er kun for dem der er 15.25, så jeg er enlig for gammel, men jeg har fået lov til at tag med. Hvilket jeg er glad for, for så får jeg lige lov til at opleve det igen og afslutte Ventilen af på en fin måde.

Untitled-1

Sidste år var turen til Oddense, så der var det dejligt nemt. I år er det helt oppe ved noget der hedder Oddesund. Der ligger tæt på Struer station. Dem der har valgt stedet, synes åbenbart at vi skal langt væk fra Sjælland. For selve turen kommer til at tag 6 timer. Suk. Jeg håber at der er køligt i toget! Lige nu misunder jeg dem der kommer fra Aalborg eller Aarhus. Det der er lidt sjovt er, at jeg har gået på efterskole 15 min fra stedet og min jyske veninde kommer også der fra. Så jeg kender Struer. Så det bliver ret sjovt at se det igen.

Jeg er afsted fra den 24-27 og kommer ikke til at skrive på bloggen udover mine Blog Challenge. Jeg håber at jeg kan få lov til at sende sms´er, for den første gang var der kun dækning få steder. Det skulle man lige vænne sig til. Jeg vil være på de sociale medier, men nu må vi se, hvor meget tid der er til det. For jeg vil bruge den sammen med de andre. Så det bliver sikkert kun om morgen og om aften. photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

