Instaspam. Uge 29 i 2014.

  1. Det regner helt vildt meget i Næstved. Heldigvis var vejret i Hillerød
  2. Min frokost før jeg skulle med toget. Elsker de her bagels, Som man blandt andet kan fås på Næstveds st.
  3. Det er vildt lang tid siden at jeg har lavet æggemadder. Så det fik jeg det meste af ugen
  4. Viser min konkurrence frem. Husk du stadig kan nå at være med 

  1. Slappeer af med en bog.
  2. I Ventilen spillede vi Matador. Vidt hyggeligt, også selvom mit hold tabte.
  3. Jeg har fået mine nye høreteleføner. De spiller enlig okay. Men får ondt i ørene af at have dem på.
  4. Jimmy og jeg har været ude og handle ind til fødselsdagen. 

  1. På min fødselsdag vågnede jeg kl 5 og kunne ikke sove mere pga varmen.
  2. Jimmy og jeg laver brunch og jeg kan se postbudet kommer med en bogpakke fra Rosinante & Co.
  3. Et skov billede fra min fødselsdag. Super hyggelig dag, med skønne mennesker og fed stemning.
  4. En video, hvor jeg spiller Hip hurra det er min fødselsdag. Den bliver altid spillet på min fødselsdag 😛

  

  1. Jeg var så træt om lørdagen, så jeg slapper bare af hjemme og nyder roen. Jeg var hel færdig efter min fødselsdag.
  2. Det var helt vildt varmt om lørdagen, og den viste også 34 grader om eftermiddagen. Kunne ikke holde det ud!
  3. Nyder de sidste muffins fra min fødselsdag. Den ene er med Daim og den anden er med æble og kanel. Mums.
  4. Bruger min lørdag aften på at se Hvem var det nu vi var. Synes at det er et sjovt og hyggeligt program. 

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

