Et lille problem.

Eller skulle jeg måske havde skrevet et lille luksus problem? For det følger jeg lidt af det er 😛 På torsdag tager jeg som sagt på sommertur med ventilen som er ved Struer. Tog tueren tager 5-7 timer. Så jeg har tænkt mig at tag en eller to bøger med til turen. Problemet er bare at  jeg ikke kan vælge, hvilken bog jeg vil have med.

DSC_0163Heldigvis er der stadig lidt tid, så det er ikke noget jeg skal vælge nu og her, og i har også kommet med jeres bud på Instagram (tak for det :)). Så jeg har gået og tænkt over at jeg vil have en let bog med, og en der ikke er særlig stor. Der udover vil jeg gerne have en anmelder bog med, og en jeg selv har købt. Så der for har jeg tænkt mig at tag Følelse af Christina Bonde og Bryllupsnatten af Sophie Kinsella med. Jeg har også overvejet at tag Alice i Eventyrland af Lewis Carroll med, da jeg aldrig har læst eventyret med Alice og bogen er fyldt med de fineste billeder.

Den 5. Bølge af Rick Yancey, Paladin Profeten af Mark Frost og Englefald af Susan Ee, vil jeg rigtig gerne læse. Men jeg vil ikke tag dem med, da jeg gemmer dem til et andet tidspunkt. Men jeg håber at jeg får læst dem i løbet af sommeren.  

Hvad vil i tage med, hvis i skulle afsted?  photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Et lille problem.

  1. Jeg ville tage Paladin profetien og Englefald med på turen – de lyder interessante og er sammen tykke nok til at underholde mig i 5-7 timer 🙂

    Jeg har læst Den 5. Bølge, men den var jeg desværre ikke så imponeret af.

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    • De lyder også rigtig gode 🙂 Jeg tror bare at det sådan nogle bøger der kræver at man sætter sig lidt i dem, også er det måske ikke så god idé at tag dem med på en ferie, hvor der vil være en masse larm 🙂

      Øv det var trist med Den 5 bølge 😦 Jeg har ellers hørt at den skulle være god.

Skriv et svar

