Instaspam. Uge 28 i 2014.

  • Veninden og jeg er på cafe tur. Før vi skal i biografen.
  • Vi er til Kinotur, hvor vi skal se Forelsket i New York
  • Minbogpakke. Som jeg har fået af Katja. 
  • I den her uge har jeg spist utrolig mange ærter. 

  • Jeg og familien er til Krimi fortæller aften i København 
  • Min mor og Hans passer min mors venindes hund. Som er super skøn!
  • Vi har lavet en lækker brunch. 
  • Min søster og jeg er ude og nyde vejret og får dagens første is. 

  

  • Er ude og soppe. Det var virkelig rart efter en lang og varm dag.
  • En video af vand stedet ved Nørrebro park.
  • En video hvor jeg underholder hunden.
  • Mor og jeg er ude og nyde københavn. Her er vi ved den nye cyklebro, Der er bygget ved Fisketovet.

  

  • Vi holder skov tur i København. Det tog en krig at samle den nye mini grill. Som er super lækker!
  • Er hjemvendt efter min mini ferie i København. Og sidder og slapper af ved min bærbar.
  • Om fredagen var jeg så træt. Så jeg besluttet mig for at lave en hurtig og lækker aftenmad. 
  • Da jeg kom hjem til Jimmy fik jeg en før fødselsdags gave. Som er mobilen Sony xperia z2

Hvis du vil se flere af mine billeder. Hedder min bruger Mabrsa.  

 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

