Boggaveprojekt 2014. #2

Irenes har lavet en ny opgang boggaveprojekt. Jeg valgte at deltag igen, for det er en super hyggelig idé for os der elsker bøger.. Sidste år fik jeg Katja, hvor hun gav mig den her bog. I igen er vi blevet makkerpar. Samt Kathrine.  Så det blev sådan at jeg skulle sende til Kathrine, Kathrine til Katja og Katja til mig.

Jeg har sendt min bog afsted til Kathrine. Det var lidt af en udfordring at finde hendes bog. (heldigvis har hun Goodreads) da jeg ikke har hørt om hendes blog eller ved hvad hun læser. Bogen er dog fundet og sendt afsted. Jeg ikke ved om hun har modtaget den endnu. Så jeg vil ikke afsløre, hvad det er for en bog.

IMAG0825

I dag har jeg fået min pakke fra Katja. Jeg blev både glad og overrasket da jeg åbnede den, for i pakken lå bogen Englefald af Susan Ee. Jeg har ønsket mig den i lang tid. Da jeg har hørt en del om den. Jeg er ret spændt på at se, hvordan den er. Så det er en bog der skal læses i den nærmeste fremtid. Har i læst den?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

 

 

10 thoughts on “Boggaveprojekt 2014. #2

    • Ja det er det bedste 😀 Der var heller ikke bytte mærke på. Så det var meget godt at den stod på min ønskeliste. Ja det synes jeg 🙂 Har du hørt om den før?

Skriv et svar

