Mine uge . 27 i 2014.

Jeg har haft aftaler alle dage på hele ugen. Heldgivis for mig har de alle samme været om aften, så jeg har haft hele formiddagen og noget af eftermiddagen til at slappe af i. Jeg synes at ugen er gået utrolig hurtigt. Og jeg forstår ikke helt, hvor den er blevet af. PicMonkey Collage1

Top:

# Jeg har haft nogle urtolige hyggelig dage. Med biograf besøg, en shopping tur, ventilen og jeg har været med til at fejret min onkels fødselsdag hele to gange.

# Jeg er super glad for mit nye sommertøj

# Selv om jeg har haft så mange aftaler. Har det været rart at jeg har kunne slappe af om dagen. Hvor jeg har blogget, læst lidt og set tv serier.  

# Jeg har været i biografen hele 3 gange. Den ene gang fik min veninde og jeg det hele betalt. Både biograf billetterne samt popcorn og sodavand. 

# På Netflix er jeg begyndt at se Lie to me, og den er ret spændende. Hvilket jeg ikke havde regnet med. 

# Jeg har endelig fået læst lidt mere. Jeg blev færdig med Skæbne af Christina Bonde. Plus jeg er begyndt på Gåden om Alaska af John Green

# Om torsdagen havde Jimmy og jeg havlårs dag.

Flop:

# Om torsdagen måtte jeg aflyse en middags aftale med en veninde. Jeg var helt færdig. Og med de planer jeg havde i weekenden, kunne jeg bare mærke at jeg havde brug for noget alene tid.

# Jeg tror at jeg skal slappe lidt af med mine biograf besøg. Jeg synes at 3 gange om ugen lige er overdrevet nok.

# Jimmy skulle komme om fredagen. Vi skulle til min onkels 50 års fødselsdag, og så havde jeg tænkt at vi skulle fejer vores halv års dag. Men han blev syg og aflyste om fredagen. Det er trist for ham. Jeg blev mega skuffet, fordi jeg havde glædet mig til at se ham. Udover det kom der også alle mulige spørgsmål fra familien ved fødselsdagen, hvor jeg ikke gad og tænke på det. 

# Det går rigtig langsomt med Gåde om Alaska. Jeg synes bare ikke at bogen fanger mig.

# Alle snakker stadig om fodbold, og det lidt træls når man ikke går op i det. Der udover er der også hele tiden ting fra Roskilde festivalen både på facebook, i tvet osv. Ikke fordi jeg har noget imod Roskilde festivalen. Men jeg vil bare gerne høre om noget andet. 

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

