Juni 2014

Min Juni har været ret underlig. På en måde synes jeg at den gik rigtig hurtigt, men  på den anden side følget jeg også at det gik rigtig langsomt. Specielt de 2 sidste uger af måneden. Juni har dog også været rigtig hyggelig. Jeg har været til to sommerfester, studenter fest, og holdt Sankt Hans aften. På skolen har vi lavet to projekter, og fik sommerferie den 27.

PicMonkey Collage

Læs om min uge:
23, 24, 2526

Profetiens kald (Indbundet) Skyggernes spil (Indbundet) Skæbnens valg (Indbundet) School Spirits 1 - Venner, kærester og spøgelser (Paperback) Skæbne (Hæftet)
Tryk på bogen, for at komme videre til min anmeldelse af den.

Jeg kunne godt havde læst mere i Juni måned end jeg har. Men jeg blev fanget af nogle tv serier. Så jeg har haft svært ved at finde bogen frem. Jeg har haft et ret gode bøger, da de alle ligge på enten 3 eller 4 stjerner.  Jeg synes at de alle sammen har nogle smukke forsider. Men specielt Venner, kærester og spøgelser af Rachel Hawkinss forside er jeg ret vild med. Jeg kan ikke vælge et grimt cover. For jeg synes ikke at der er nogle af dem der er grimme. 

I Juni måned fik jeg set 3 film i biografen. Jeg har besøgt den 4 gange. Men under en Kinotur var der tekniske problemer. Så de måtte aflyse den efter at vi havde siddet og ventet i 1 ½ time. Biografen har givet os fri billetter til 22 Jump Strret, som vi skulle havde set. Plus at de også gav til fri billetter til filmen Bad Neighbours. Som vi en gang kan se til Juli måned. PicMonkey CollageUdover 22 Jump Street. Fik min veninde og jeg også set Maleficent og En flænge i himlen. Alle 3 film er vildt fantasiske og vildt forskellige. Så det har været en ret sjov måned. En flænge i himlen har nok været den bedste film af dem. Men det er svært for mig at vælge en. Igen har der ikke været nogle af dem der har været dårlige så det er super fedt. Af tv serier har jeg været meget optaget af serien Once Upon a Time. Som jeg hurtigt fik set sæson 1 og to på Viaplay. Jeg har også set slutningen af Game of Thrones og jeg glæder mig til at vi får lov til at se sæson 5!

1

I skolen har vi haft 2 projekter. Det første var opgaven Sidste Chance. Hvor vi skulle skrive om 5 steder, der vil forsvinde pga klimaforandringerne. Jeg synes at det var en rigtig spændende opgave. Jeg valgte 5 steder fra Europa. Bare for at vise at det ikke kun er ude i den store verden at steder kan forsvinde. Vores sidste opgave inden ferien var en opgave der hed Mums. Der skulle vi lave en hjemmeside om noget vi godt kan lide at spise og drikke. Jeg valgte Jordbær. Hvilket nok var en dum idé, for det gjorde at jeg havde lyst til jordbær i 14 dage. Begge opgaver fik jeg en del ros for. Så det er super fedt at få lige inden sommerferien.

PicMonkey Collage5I Juni måned har jeg ikke fået købt særlig meget. Jeg fik købt The Hunger games serien. Også fik jeg købt en Baby lips, som jeg længe har haft lyst til at prøve. Fordi der er så mange der snakker om dem. Til sidst fik jeg købt en ny oplader ledning. Da den sidste jeg havde købt på Ebay ikke virker. Jeg skulle kun give 9-10 kr for den nye. Ret billigt og den virker :D.

Jeg har fået 3 anmelder bøger som er Tag Mig af Julie Kenner. Som er fra Politikens Forlag. De to sidste bøger er Gåden om Alaska af John Green og Jellicoe Road af Melina Marchetta som er fra forlaget Rosinante & Co

I løbet af Maj måned har jeg oplevet:

  • Jimmy og jeg har haft nogle super dejlige weekender sammen.
  • Har besøgt biografen 4 gange. Og set 3 film
  • Jeg har Haft en fantastisk fredag. I super hyggeligt selskab. 
  • Holdt sommerfest i København. 
  • Der har været en masse hyggelige stunder med familien.
  • Min søster blev student. Og det blev fejret hele dagen. 
  • Jeg og mine veninder holdt Sankt Hans aften i Hillerød. 

I juli måned har jeg allerede en del aftaler. Jeg har været til min onkels 50 års fødselsdag. Og udover det har min veninde og jeg været ude og shoppe. Hvor vi ente med at tag en spontan tur i biografen. Jeg skal holde min egen fødselsdag i skoven. Plus jeg skal på ferie i København og i Struer med ventilens sommerlejer. 

Jeg håber at i alle har haft en god måned. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

