22 Jump Street


Originaltitel
: 22 Jump Street Premiere: 19.06 2014 Instruktør: Phil Lord, Chris Miller  Spilletid: 112 min  

Vidste du at? Russell plays Zook in this hilarious film, a character who bonds with Tatum’s character Jenko making Hill’s character Schmidt the third wheel. Russell was actually offered a position in the “Hunger Games” but decided to go with “22 Jump Street” in the end as you can see. In an interview with Collider, he talks about the process of making said choice and how he was extremely torn between the two films.

Channing Tatum is an extremely well-rounded celebrity who proved he could dance through “Step-Up” and “Magic Mike,” but he really shows his athleticism here in “22 Jump Street” where he did the majority of his stunts. In the film, he was actually standing on a 60 mile per hour truck at one point. We may have another Tom Cruise on our hands.

Jonah Hill actually did some of the writing on this film, and I’m not talking about the improv here. Hill played a huge role with plotting the story with Michael Bacall, so it seems that our favorite chunky Oscar-nominated actor might actually be willing to direct and write sooner than we might think.

Hjemmeside  Kino  Imdb

Jeg var helt vild med 21 Jump Street. Men jeg havde ikke regnet med at jeg skulle ind og se 22 Jump Street i biografen. Men man siger jo ikke nej tak til en gratis biograf tur. Normalt er jeg ikke til sådan nogle humoristiske film. Men der er et eller andet ved de her to skønne film som jeg er helt pjattet med. Og der gik da heller ikke mere end 2 min af filmen også var jeg ved at få mine popcorn galt i halsen, fordi jeg flækkede af grin. Filmen overrakset mig positivt og da min veninde og jeg havde set den, var vi begge to glade for at vi havde fået muligheden for at få lov til  opleve den i biografen. 

Jonah Hill og Channing Tatum gør det utroligt godt med deres roller, som de to vildt forskellige makker par. De har hver deres sjove personlighed. Det den ene ikke kan, kan den anden. Og det får dem ud i nogle ret skøre ting. Men man kan tydelig mærke at de har et tæt knyttet venskab. Der både har deres opture og nedture. Jeg elsker den humør de to giver filmen. Og jeg synes at det er rigtig sjovt at se Channing Tatum i sådan en her rolle. Da jeg kun har set ham med de her dansende,  romantiske, alvorlige roller. 

De andre i filmen gjorde det også ganske udmærket. Specialet Ice Cube som vi også kender fra den første film. Der er op til flere scener, hvor han er med i der er vildt sjove. Der er også flere skuespillere med i filmen. Men de har ikke særlig store roller. Men det vil være kedeligt, hvis de ikke var med. Og slev om man prøver at gætte sig til, hvem bagmanden der står bag det hele. Så sidder man alligevel og gætter forkert.   

PicMonkey Collage

Alt i alt synes jeg at det var en hyldene morsom film. Jeg blev underholdt, og det er fedt at man bare kan sætte sig ned og nyde filmen uden man skal tænke for meget over den. Jeg var lidt bange for at det vil være sådan en typsik 2’er, som man vil være skuffet over. Men det var den heldigvis ikke. Hvis der kommer en 3’er vil jeg uden tvivl se den. Og jeg kommer også til at se den her igen på et eller andet tidspunkt. 

stjerner

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

