Let It Go

Lige siden jeg så Frozen i biografen. Har jeg elsket sangen Let It Go af Idina Menzel. Jeg synes at hun synger den helt vildt smukt! Det er en sang som, jeg nærmest har hørt 24/7. Og jeg tror aldrig at jeg bliver træt af den. 

På Youtube er jeg faldet over nogle forskellige versioner af sangen. Jeg synes at de er ret sjove. Der findens sikkert mange flere af dem på youtube. Men nu var det lige dem jeg kunne finde. Giv endelig et link, hvis i har flere af dem. 

Den første sang er en Disney selv har lavet. De har sat taget 25 forskellige lande. Hvor de synger en sætning på deres eget sprog og lavet den til en hel sang. Det er ret sjovt at høre det forskellige lande. Specielt den med Japan. Danmark er også med, og Maria Lucia gør det ret godt med sin version. 

Den her sang er den samme som den ovenover. Her kan man bare se, hvem kvinderne er i de forskellige lande.  Behind The Mic som de kalder det. Jeg synes at det er ret vildt at det kan lyde så forskelligt, også alligevel have en stemme der lyder så ens, som de gør. Ihvertfald de fleste af dem

Den her sang er Brian Hull der synger sin version af den. Den er blevet sat sammen med flere forskellige tidligere Disney figurer. Og han gør det ret godt, hvis spørg mig. Hvis man skulle være i tvivl om, hvilken stemme han bruger. Har han været så smart at sætte et billede ind af personen samt navnet. 

Her det Malinda der har været kreative med hjælp fra Google Translate (PARODY). Det er ret sjovt, at det er blevet som det er blevet. Men nu kan i jo høre den og se, hvad i mener. Der udover synes jeg at Malinda synger den ret fint. Hun har gjort det med flere sange fra Disney, så det er bare at giv den gas, hvis man en dag sidder og keder sig. 

Videoen her er blevet delt en del gange på Facebook. Det første gang at jeg selv så den i sidste weekenden. Og nu kan jeg godt forstå at folk har delt den så meget og den har fået så meget omtale. For den er da godt nok kær med den 3 årige Blakely og hendes far der synger Let It Go i bilen. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

