Instagram billeder. Fra uge 26 i 2014.

  • En video med stemningen fra Sankt Hans aften.
  • Der er blevet sunget Midsommervisen og bålet bliver tændt til Sankt Hans aften
  • Min søster blev student. Og hele familien og venner var med til at fejer hende om morgen og aften. 
  • Før jeg havde købt flasken. Havde jeg kigget efter om det var med lemon smag, og troede at det gule var for VM skyld. Og kunne ikke se det nogle steder. Jeg forstår så ikke hvorfor at den bliver ved med at smag af lemon. Jeg læser det der står småt, og ser at der står lemon. Gal jeg følte mig dum der haha.

  • Et vejr billede fra et af de dage, hvor vejret gik fra sol, til fugtighed, torden og styrt regn. 
  • Min veninde blev student og havde en fin studenter kage med til os i Ventilen. 
  • Vi havde fået sommerferie og der var fredags bar, der var blevet rykket uden for. Men det regnede så voldsomt, så folk blev inde. Hvilket var ret trist for det var en super fin idé, og det kunne havde været fedt, hvis man kunne havde siddet en og dukket en kold drink i solen og ønske sit hold god sommerferie. 
  • Super smuk solned gang.

  • Jeg fik endelig jordbær. Jeg har haft stor lyst til jordbær pga mit Mums projekt. 
  • Jimmy hygger med sin venindens søn. Som er super skøn. 
  • Jeg brugt min søndag aften på at se par få afsnit af serien Once upon a time. 
  • Jimmy og jeg havde fået kage fra Jimmys veninde. Som vi begge to var ret vilde med 😛 
Skriv et svar

