Mine uge . 26 i 2014.

Endelig har jeg fået ferie og hvor har jeg glædet mg til det! Jeg har haft en del aftaler, så jeg har været træt af at jeg ikke er en af dem der har haft ferie. For det har været hårdt at skulle stå op morgen. Og tænke på det dagen før. I ugen har jeg både været sammen med vennerne, familien, og Jimmy. Så det har været en rigtig skøn uge,

PicMonkey Collage3

Top:

# Sankt Hans aften fejret jeg med mine veninder. En rigtig fin aften med fed stemning fra folk der var der nede. Der var både live musik, borgmestertale og fælles sang med midsommervisen. 

# Min lillesøster blev sutendt. Og hun blev fejret med stor stil og opbakning fra hendes nærmeste. Det var en dejlig dag. Både for hende, min kusine og fætter da de også fik nogle gode nyheder. Dejligt for dem. Min veninde blev også student. Og hun havde taget en fin kage med i Ventilen. Hvor vi fik fejret hende og set Frost. 

# Vi skulle aflevere vores Mums projekt i fredags, og jeg kunne allerede aflevere mit om mandagen. Så det var fedt at jeg bare kunne sidde og slappe af, imens de andre stadig sad og arbejde med deres hjemmeside til den skulle afleveres. 

# Om fredagen var afslutning på skolen. Hvor vi fik sagt god ferie til hinanden, og de hold der havde været til eksamen fik sit bevis. Der var også fredags bar, med musik, øl m.m.

# Jeg har ikke set Jimmy i to uger. Så det var skønt at se ham igen, og få nogle afslappede dage. Hvor der både har været tid til læsning og bloggen. 

Flop:

# vejret har været virkelig ustabilt i den her uge! Så er der solskind og det næste øjeblik styrter det ned. Der har også været en masse dage, hvor det har været tordenvejr. Både i Roskilde og i Hillerød Så jeg er glad for at jeg ikke er en af dem der er bange for det. 

# Der er kom ikke noget nyt afsnit af Game of Thrones og ikke nok med det, så blev jeg også færdig med Once upon a time sæson to på Viaplay. Så jeg skal finde ud af, hvor jeg kan se sæson 3. 

# Jeg har været så træt af at jeg skulle op kl 5 om morgen. Når jeg ved at andre har ferie og kan sove lige så længe de har lyst til. Der udover synes jeg at den her uge har gået utrolig langsom selv om jeg stor set har haft aftaler hver dag.

# I onsdags så v som sagt Frost. Og det er 5-6 gang at jeg ser den i år. Så da vi skulle se den i onsdags, kunne jeg godt mærke at jeg havde fået nok af filmen. Det er også lidt trist at man er “tunget” til at se den på dansk, når man er vandt til at se den på det originale sprog. 

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

