Stort tillykke til min søster

For i går var hun op til sin sidste eksamen og kunne der for kalde sig student. Hendes sidste eksmen var samfund. Hvilket hun ikke var helt vild med, så der for har hun været ret nervøs op til den. Og ikke mindst da hun kom ud og ventede på sin karakter. Hun fik 10, så vi var alle sammen lykkelige og stolte af hende. Og der blev snakket og grinte udenfor i skolens skolegår. Hvor både venner og familie var dukket op for at fejer hende. Vi var ikke de eneste der var ude i skole gråne og det var ret sjovt at se familierne og de hvide hure stå rundt omkring og snakke.

PicMonkey Collage1Efter vores fejring på skolen. Tog min mor og jeg op til min mormor og morfar. Hvor min søster, hendes kæreste, fætter og onkel også kom op i løbet af dagen, hvor min søster også fik min gave. Jeg fik ikke taget noget billede af min søster gave. Jeg havde givet hende det her armbånd. Og hun blev rigtig glad for det. For hun tog det på med det samme. Hvilket jeg er ret glad for. For jeg synes at det var ret svært at finde noget til hende.. Om aften var der studenter fest/hygge hjemme hos min papfar. Hvor der blev tændt op for grillen og snakket en hel masse. Alle var bare i super godt humør og det var rigtig dejligt. Jeg kunne også se på min søster at hun var glad og at hun nød sin dag.

PicMonkey Collage2

Udover min søster fik sin hue. Så var min kusine også op til en eksamen, hvor hun fik 12 og min fætter fik et brev om at han er kommet ind i Den Kongelige Livgarde. Så det var en rigtig stor dag, for os alle sammen. Jeg ved at der er en masse af jer andre der også har været op til eksemer, eller har fået jeres enge hue. Så stor tillykke til jer. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

2 thoughts on “Stort tillykke til min søster

Skriv et svar

