Min Sankt Hans Aften.

Jeg vil enlig havde skrevet om min Sankt hans aften i går. Men min søster blev sutendt (som i nok skal få et indlæg om) i går, og jeg fik slet ikke tid til at sidde ved min bærbar. Det havde regnedet det meste af dagen i Roskilde. Heldigvis var det godt vejr i Hillerød. Det kunne måske godt havde været lidt lunere. Men jeg havde taget et tæppe og varm trøje med så det gik. Jeg skulle mødes med 3 veninder kl 20. Så da jeg kom hjem kl 17 tiden, kunne jeg (heldigvis) stadig nå at lave mad. For vi havde aftalt at spise hjemmefra. 

PicMonkey Collage

Stemningen nede i byen var super fed, og man kunne tydeligt se at der kom flere og flere. Så der var mennesker og cykler alle vejene. Vi var der nede sidste år, og jeg synes at det er en hyggelig tradition at byen holder Sankt Hans aften år efter år, med Live musik, taler og forskellige boder, hvor man både kan købe mad og lidt til den søde tand. Vi købte ikke noget, men havde taget noget med hjemmefra.

Det stor bål blev tændt omkring kl 21 efter bormesterens tale og midsommervisen var blevet sunget. Faktsik havde vi fornøjelsen af to store bål. Da nogle andre havde et i deres baghave. Der var også fyrværkeri ved 23 tiden. Men da jeg havde været oppe siden kl 7 og da jeg skulle tidligt op i går. Valgte jeg at tag hjem da bålet var blevet brændt ned. Jeg håber at i havde en god aften.

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

2 thoughts on “Min Sankt Hans Aften.

    • Det var en rigtig fin aften 🙂 Jeg vil bare havde ønsket at jeg ikke var så træt 😦 Men sådan er det . Jeg kunne også læse på din blog at du havde en dejlig aften 🙂

      Kram ❤

Skriv et svar

