Skæbnens valg af Mette Bundgaard Laursen

Anmeldes til bøge1r
 Forlaget, ForfatterenGoodreads, Bogpriser,

Forlaget skriver: Tilbage på Jorden er Kate fast besluttet på at leve sit eget liv frem for at leve efter Noahs profeti. Men det er svært for hende at komme videre, når hendes tanker bliver ved med at vende tilbage til Caldera. Hun er dog helt sikker på, at hun ikke vil vende tilbage til galaksen sammen med Noah – lige indtil han giver hende et tilbud, hun ikke kan afslå.

Tak for anmeldereksemplar som er fra forlaget Facet.
De følgende udtryk og holdninger, er helt og holdent mine egne

Min mening:
Da jeg var færdig med Skyggeernes spil. Gik jeg direkte videre til den her. For jeg synes at serien har været utrolig spændende. Og den sidste bog køre i samme spændende tempo som de to andre bøger i serien. I den her bog forgår det både på jorden og i Caldera. Der udover har bogen en god balance af kærlighed og Science-Fiction. Plus lidt action til sidste i bogen. Hvilket jeg synes var rigtig fedt.

Jeg synes bedre og bedre Kate. Jeg synes at det er rart at se hende udvikle sig til det positive. Hun tænker og besytter dem hun kan lide. Og hun ved hvor hendes grænser går. Jeg kan godt forstå at hun synes at hun har det svært, for hun bliver godt nok udsat for meget, og for mange svære opgaver.

Noah har jeg det svært ved. Jeg synes at han tager nogle forkerte valg i forhold til Kate. Der var op til flere steder hvor jeg rystet på hovedet af ham. Men jeg kan godt forstå, hvorfor han gør som han gør, med alt det ansvar som han har på sig, som prins osv. Naphal møder jeg synes at han er en super skøn fyr. Der vil det bedste for Kate. Og jeg synes at det er godt at det ender som det gør.

Alt i alt synes jeg at det var en rigtig god bog. Den var en god afslutning på en god serie, og jeg nød at læse den. Det gik utroligt hurtigt med at læse den. Så jeg var helt trist da jeg havde vent den sidste side. Så jeg er glad for at jeg har dem. Så jeg altid kan genlæse dem igen. Jeg håber at der i fremtiden vil komme flere bøger af Mette Bundgaard Laursen. For jeg synes at hun skriver utrolig godt. Og jeg er helt vild med hele hendes idé til bogen, og de personer hun har skabt. Jeg vil varmt anbefale bogen til jer der elsker at læse en god ungdoms serie med indhold af kærlighed og Science-Fiction.

stjerner

Skæbnens valgCaldera:

  1. Profetiens kald
  2. Skyggernes spil
  3. Skæbnens valg

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

