I aften

Skal min veninde og jeg ind og se En flænge i himmelen. Og nøj hvor jeg glæder mig til at se den! For vi har længe gået og ventet på at filmen skulle få premiere. Ud fra hvad anmelderne har givet den af stjerner og hvad folk nettet siger om den, kan det kun blive en positiv oplevelse 😀

PicMonkey Collage

Jeg har læst bogen. Det var ikke fordi jeg havde den her wow følse som mange har haft over den. Men jeg synes stadig at den var god. Der udover kender jeg de to skuespillere, der spiller med i filmene Divergent. Som søster og bror. Det var meget lidt at man så til Ansel Elgort. Jeg glæder mig til at se ham i en større rolle, og specielt, hvordan han vil spille gus. Jeg synes at, gjorde det rigtig godt med sin rolle som Tris. Så det bliver fedt at se de to igen. Også med det forhold de har til hinanden i den her film. 

Mine veninde har ikke læst bogen. Men har hørt en masse om filmen. Jeg er lidt spændt på at høre, hvad hun synes om den, og den slutning bogen har. Jeg tude ikke til bogen. Jeg har hørt at der er flere der har oplevet at de måtte fælde en lille tåre eller to til filmen. Og hvis er dem selv, er der andre i salen der gjord det. Så enden jeg tog afsted i skole, tog jeg en pakke Kleenex. For man ved aldrig om man ender med at være en af dem der sidder og tude over filmen. 

Har i læst bogen og set filmen?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

