Mine uge . 24 i 2014.

Det har været en virklige stille uge jeg har haft! Jeg har stor set ikke lavet andet end at læse og se serien Once Upon a Time. Så det har været en rigtig afslappet uge. Hvilket også har været rigtig dejligt. Så jeg brokker mig ikke 🙂 Fotor0616213755

Tirsdag: Skulle jeg ind til københavn hos min mor. Jeg fik en billet til en Kinotur, (som er noget man får billetter til via Twitter, Instagram osv) der ellers var udsolgt. Så inden jeg og hjem til min mor tog jeg forbi palads. Jeg troede enlig at jeg bare skulle se 22 Jump street alene. Men jeg mødt både Sabrina og Katja. Plus en jeg har fulgt over instagram, men som jeg ikke kender irl. Så det var ret sjovt. udover de 3 så jeg også en som jeg på et tidspunkt date, der arbejder for kino. Vi fik heldigvis ikke hilst på hinanden. Dog kom vi aldrig til at se filmen. For der var tekniske problemer så efter at havde siddet og ventet i over 1 ½ time måtte de aflyse det. Da jeg kom hjem til min mor, var jeg sindsyg træt. Så jeg var glad for at jeg blev kørt hjem af min mormor og morfar, så jeg ikke skulle sove der inde.

I weekenden: Kom Jimmy hjem til mig. Det er 100 år og en sommer at vi har været hjemme hos mig. Så det var ret dejligt at vi var det. Vi havde en total afslappet weekend. Hvor spillede nogle spil, så film og serier. Søndag formiddag tog han hjem. Og aften grille min kusine og jeg på kollegiet. Det var vildt hyggeligt, og jeg er lidt ked af at vi ikke gør det noget oftere. For vi bor nemlig på samme gang. Men vi er stor set aldrig hjemme på sammen tidspunkt. Så det er altid umligt at finde på noget.  

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

