Et forsinket påskeæg.

I påsken fik jeg et gækkebrev af Jeanette. Jeg havde ikke været hjemme i hele påsken, og havde der for ikke tømt min postkasse. Så jeg opdaget først at jeg havde fået det, da Jeanette havde skrevet det her indlæg. Så jeg nåede aldrig at gætte, hvem brevet var fra. Men jeg blev rigtig glad for brevet. For jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har fået et gække brev, og jeg synes at det var super hyggeligt! Selv om jeg ikke nåde at gætte det skulle, Jeanette ikke snydes for et påskeæg, og i onsdags fik jeg sendt en lille pakke afsted.

Fotor061493944Jeg havde set at Mette, (der også havde fået et brev) havde sendt en pakke til Jeanette. Så jeg spurgte hende, om hun stadig havde hendes adresse. Så det kunne blive en overraskelse til Jeanette. Pakken brude enlig være sendt afsted før. Men jeg har haft så meget at se til, så tiden er bare fløjet afsted. Jeanette modtog den om torsdagen og hun blev heldigvis glad for gaven. Hun har allerede skrevet om den, hvis i vil læse hendes indlæg om pakken kan i læse det her.  

Jeg håber at i får en god lørdag. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

One thought on “Et forsinket påskeæg.

Skriv et svar

