Min Grundlovsdag

IMAG0405

I dag er det bare ikke min dag! Det har ellers været en ret god uge. Men i går da jeg kom hjem fra Ventilen begyndte min mave at brokke sig. Og det har varet ved hele natten og har haft det on/off i løbet af dagen i dag. Udover det har jeg også fået hovedpine. Så jeg har måtte aflyse min aftale med min personlige mentor, og et møde inde hos Ventilens hovedkontor. Hvor jeg skulle snakke om mit liv med ensomheden. Da jeg skal med i et afsnit i deres nye bog. Så det er rigtig træls at det lige skulle komme i dag.

Jeg har prøvet at sove. Men hvergang jeg falder i søvn, larmer min nabo og overbo. Med at råbe og løbe frem og tilbage på gangen og uden for. Jeg har normalt ikke noget imod det. Men de kunne godt prøve på at tag lidt hensyn, nu hvor jeg har spurgt om de ikke er søde at dæmpe sig. Lige nu går det okay, så jeg slapper lidt af og drikker lidt cola og håber at det går over, så jeg kan tag i skole i morgen. Jeg burde enlig rydde lidt op. Da jeg skal hjem til weekenden med Jimmy. Men jeg orker det ikke lige nu. Så det kan være at jeg gør det i løbet af aften.

Jeg håber at i har nydt jeres Grundlovsdag.

  photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

One thought on “Min Grundlovsdag

  1. Ja jeg måtte også op midt i nat og kaste op og kaste lidt vand i hovedet.
    Jeg aner ikke om det er varmen eller noget jeg har spist, men det er væk igen..

    Håber du har fået det bedre og at de har givet dig lidt ro..

    Krammer ❤

Skriv et svar

