Maleficent.

Untitled-1

Hjemmeside  Kino  Imdb

Vidste du at? Vivienne Jolie-Pitt, spiller den lille prinsesse Aurora, som 5 årige. Som sin første filmjob får Vivienne Jolie-Pitt 16.000 kr. om ugen, og derud over får hun 340 kr. om dagen i diæter. (Så skulle der vist være nok til en frugtstang og en æblejuice i ny og næ).

Jeg elsker Disneys tegne film. Og jeg elsker når de bliver ny fortolket med rigtige skuespillere og nye magiske verdener hvor ondskab og godhed mødes. Specielt er jeg ret glad for den her 3 film, HookAlice i Eventyrland og Snow White and the Huntsman. Glæder mig til at se den nye fortolket Cinderella, der kommer til næste år. (En eller anden dag håber jeg at de også får lyst til at lave Den lille havfrue) Der udover elsker jeg Tornerose fra 1959. Så jeg var ret spændt på at se, hvordan den her film vil være.

Jeg havde mine forventninger. Nu hvor det er Disney der står bag filmen. Og jeg blev bestemt ikke skuffet! For hvor er den smukt lavet og jeg elsker at man for lov til at se en ny side af historien, speceilt kan jeg godt lide at de giver os den helt tilb som vi kender fra den originale film. Der var nogle få ting, som både min veninde og jeg synes var lidt mærkeligt i forhold til historien. Men det er små ting. I forhold til hvordan resten af filmen var. 

Angelina Jolie gør det utroligt godt! Jeg elsker hende som skuespiller. Og rollen Maleficent er nærmest skræddersyet  til hende! Angelina Jolie og Imelda Staunton, er de eneste jeg kender fra rollelisten. Og de gør det begge to rigtig godt. Imelda Staunton (som vi kender fra Harry Potter, som Margaret Campbell) har en rolle som de 3 feer og det var lidt sjovt at se hende i sådan en rolle. De 3 unge skuespillere Elle FanningSam Riley, og Brenton Thwaites gjorde det ret fint og det er sikkert nogle vi kommer til at se mere af i fremtiden. 

PicMonkey Collage

Alt i alt synes jeg at det var en fantastisk film. Der var helt vildt smukt lavet! Jeg elskede som sagt at de både har taget den originale historie som vi kender. Og de så har vist os en anden side af historien. Jeg kommer helt sikkert til at se den her igen på et eller andet tidspunkt. Og jeg vil helt klart anbefale jer at tag ind og se den, hvis i er til Disney og Tornerose. Jeg så den i 3D og jeg synes at den var rigtig godt lavet og det gjorde det hele bare endnu mere magisk. 

stjerner

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

3 thoughts on “Maleficent.

Skriv et svar

