My week. 22 i 2014.

Det har været en rigtig god uge! I skolen har vi staret op på et nyt projekt, der hedder sidste chance. Hvor vi skal skrive om steder der er ved at forsvinde pga klimaforandringerne. Det er et ret spændende emne. Men nøj hvor havde jeg svært ved at vælge 5 steder at skrive om. Jeeg har så endt med at tag 5 steder fra Europa. Og jeg skal nok skrive mere om det i et andet indlæg 🙂 Vi fik weekend onsdag og resten af ugen har jeg nydt med at være sammen med familien. Jeg har fået taget over 150 billeder, så det var ikke helt nemt at udvælge nogle til indlægget. 

PicMonkey Collage

Mandag: Min veninde og jeg havde aftalt at vi skulle grille på kolliget. Så det var rigtig fint at vejret holdt hele dagen, så vi kunne sidde uden for. Det var rigtig hyggeligt. Og det var rat at vi bare var hjemme. De sidste par gange vi har været sammen. Har vi været ude i byen. Ikke at det ikke også kan være hyggeligt.  Men det her var bare dejligt dejligt afslappet. 

Tirsdag: Om morgen var jeg til møde med kommune om min revalidering sag. Og det var et rigtig fint møde. Der er stadig nogle ting der skal flade på plads. Men jeg tror at det nok skal blive godt. Om aften Var jeg sammen med de venner som jeg nogle gange ser om tirsdagen. Det var hyggeligt, og inden vi tog hjem fik vi også lige aftalt en aften hvor vi holder sommer hygge med middag, hvor planerne er at vi griller. Det billede med muffen er fra den aften. Hende der havde lavet den, havde lavet den med mørk chokolade og rabarber. Det var første gang at jeg har smagt sådan en muffen. Jeg håber ikke at det bliver den sidste. For den var godt nok lækker!. 

Torsdag: Jeg var til konfirmation hos min grand kusine og resten af min mors side af familien. Der var rigtig god stening og vi kunne nyde solen. Så det var rigtig dejligt. Efter konfirmation tog jeg hjem til min mormor og morfar. For jeg havde aftalt med dem, at jeg blev der til lørdag. Min kusine tog med, for hun havde fået den samme idé. Det var ret sent enden vi kom hjem. Så vi sad bare og så lidt tv inden vi gik i seng. Fotor060120066

I weekenden: Havde vi nogle super hyggelige dage! Min lillesøster kom op om fredagen. For vi havde aftalt at vi tog madpakker med ud til skoven. Hvor vi også fik en lille gå tur. Da vi var færdige tog vi på haven og fik en is. Om aften kom min lillesøster kæreste, imens min min mormor og morfar begyndte at grille. Min kusine, lillesøster og hendes kæreste tog hjem om aften. Så der fik vi tid til at se lidt tv. Det er lang tid siden at jeg har haft sådan en afslappet og dejlig dag! Lørdag, kom min onkel, mor og hendes kæreste op, for min mor havde lovet at hjælpe med noget have arbejde. Om aften blev der igen grillet rigtig lækkert mad, og det var en rigtig god stemning. Jeg tog hjem om lørdagen og i dag har jeg bare slappet af med lidt serier osv. 

Jeg håber at i alle har haft en fantastisk uge 🙂

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

