April 2014

Jeg fik lige opdaget at jeg ikke havde fået udgivet et indlæg om min April.Jeg troede at jeg havde udgivet det, men opdaget det fordi jeg vil skrive om min Maj måned. Lidt dumt men bedre sent en aldrig.. 

Jeg synes at April er gået helt vildt hurtigt. Med masser af hyggelige oplevelser med nogle dejlige personer. Jeg har nydt det gode vejr, og jeg ser frem til flere dage hvor vejret er mere stabilt. Den her måned har været mere rolig en Marts måned, hvilket har været rigtig rart. For så har jeg også haft tid til at slappe af osv.

Fotor0505213051

Læs om min uge:
1415, 16, 17, 18

PicMonkey Collage

Sjælesluger af Gail Carriger. E-bog
Alt andet end død af Kim Harrison. E-bog
Heaven af Alexandra Adornetto. Bog
Besat af Christina Bonde. Bog
Divergent – Den officielle guide af Veronica Roth. Bog
Friske lig af Nicole Boyle Rødtnes. Bog
Pia Kjærsgaard – Fordi jeg var nødt til det af Jette Meier Carlsen. Bog

Jeg synes enlig at jeg har haft en god bog måned. Der ikke nogle bøger der sådan har givet mig den her wow føles. Men både Pia Kjærsgaard, Kim Harrison og Christina Bonde, har været ret gode på hver deres måde. Jeg er håbløs bagude med mine bog anmeldelser. Så dem skal jeg til at have styr på i løbet af næste uge. Jeg havde glædet mig til at læse  Sjælesluger, men jeg blev ret skuffet over den.

Jeg har besøgt biografen utrolig mange gange i løbet af April måned. Det har været nogle skønne film, og oplevelser der har hørt med til dem. Blandt andet Girl Night med pigerne i Lyngby. Heldigivs er det kun en jeg har betalt fuld pris for, og to af filmene har jeg slet ikke betalt for. For ellers havde jeg ikke råd til at se så mange film på en gang.    

  1. Saving Mr. Banks. Palads.
  2. Captain America: The Winter Soldier. Næstveds biograf. 
  3. Divergent. Hillerøds biograf.
  4. Bogtyven. Palads.
  5. The Other Woman. Lyngbys biograf.
  • I skolen har vi haft to projekter i April. Et der hed game. Hvor jeg valgt at skrive om spillet The Sims 3. til vores næste projet skulle vi tag en hjemmeside der var lavet og lave den om. Jeg to Tellerups hjemmeside, og jeg blev ret tilfreds med min idé til hvordan en ny side kunne se ud. Jeg har fået en personlig mentor. Og vi har set hinanden en gang om ugen. Det er ret rart. For med hende kan jeg snakke med om alt mulige mellem himmel og jord. Hun har også hjulpet med mig med at få lavet en aftale med skolen, så jeg kan have en hjemme arbejds dag i ny og næ, hvis jeg har brug for det eller, hvis jeg skal til møde. Det er rigtig rart at det rykker fremad.

PicMonkey CollageI kan tyk på billedet, hvis i vil se det stort. 

  • Jeg har fået købt nogle få ting i Apri. Blandt andet fik jeg købt The Hunger games 2. Og så fik jeg Frost af kæresten ❤ Jeg har fået en del bøger som jeg har skulle anmelde. Derudover fik jeg blomster fra Jimmy, blev helt overvældet, for jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået blomser fra en fyr. Der udover har jeg fået et gækkebrev fra Jeanette.

  • Jeg har som sagt oplevet en del ting i april. Så som to gang fødseldag. Min veninde og jeg var i københavn, jeg var med til Dewey’s Read-a-Thon, og der har været flere gange, hvor jeg har været ude og spise med både familie og vennerne. Påskeferien var super hyggelig, med en total afslappet dag hos min far, og en festlig påskefrokost på min mors side. I påsken var jeg også ude og nyde skoven med mine bedsteforælder og onkel. Det var vildt lang tid siden jeg har været i ventilen, så jeg tog til juice aften og fik smagt noget super lækkert juice. Der gjorde at jeg fik lyst til at lave smoothie. Jeg har været til middag i hos min mor, hvor den stod på hjemmelavet pizza, og biograf tur med søster. Haft nogle super dejlige dage med Jimmy, og bare nydt en hel masse aftaler. Sidst men ikke mindst blev jeg klippet, og nøj, den frisøer skulle jeg lige vænne mig til. Men i dag er jeg blevet rigtig glad for den, og alle der ser den siger at den er pæn. Så det er super fedt 🙂

Maj måned bliver mere stille. Jeg har ihverfald ikke de store planer. Udover Jimmys fødselsdag,som er den 24 og en forprimer biograf tur med veninden. Jeg er stor tilhænger af Det Europæiske Melodi Grand Prix, og jeg glæder mig til at se, hvad vi dansker har fundet på af et show. Jeg synes Basims sang er rigtig god. Så det skal nok blive godt. Jeg håber at jeg får nogle mere stille dage, da jeg kan mærke at jeg har brug for noget afslapning efter alt det jeg har lavet i April.

Jeg håber at i alle har haft en god måned. 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

Skriv et svar

