Blog Challenge. 29 Maj

Hvad fortryder du mest fra dit liv?

 Jeg fortryder ikke noget fra mit liv. Jeg tænker på om mit liv kunne se andreledes ud, hvis jeg havde gjordet noget ved mine to sidste enmort enesomme år i min foleskole. Men hvis jeg skal være helt ærlig. Så ved jeg ikke, hvad jeg skulle have gjort. Og hvis jeg ikke havde fået mærket af ensomheden. Så havde jeg ikke hørt om Ventilen. Også havde jeg ikke mødt alle de skønne mennesker og fået de udfordringer jeg har oplevet med dem.

Jeg vil aldrig havde været kommet i tv´et og i radioen, Hvor jeg har fået mulighed for at få lov til at fortælle mit syn og min oplevelse med ensomheden til andre unge. Jeg er blev utrolig selvsikker, og jeg ved hvem jeg er, og jeg kan lide den person jeg er blevet til. Jeg har måske kun 4-5 nære venner. (der betyder alverdens for mig) men hellere det end at have 100 bekendte som man ikke aner om man kan stole på.

Nogle gange fortryder jeg, at jeg i en ung alder sagde til mig selv at nu vil jeg aldrig ringe til min far med, minder han ringer til mig. Men han er min far. Og det brude være ham, der spurgte, hvornår jeg kom til ham. I stedet for at det hele tiden er op til mig at kontakte mig. Jeg fortyder lidt at jeg ikke har et forhold til mine søskende på hans side. Men jeg har nok i min skønne søster på min mors side og resten af hendes familie, Jeg har en skøn papfar som jeg er rigtig glad for, samt hans familie. Også selv om at det måske ikke er særlig tit at jeg ser dem. Men det er altid hyggeligt. Og det ender altid med at blive sent vi tager hjem, fordi vi har så meget at snakke om.

Jeg er ikke typen der vil bruge min tid på at se tilbage og sidder og tænker, tænk nu hvis. For det gider jeg ikke bruge min tid på, og jeg kan hellere ikke bruge det til noget. Jeg er heller ikke hende der går og tænker, at om 10 år skal jeg have mand, hus, og hund. For jeg vil ikke skuffe mig selv. Og jeg vil hellere nye nuet og de kommende dage.

Jo jeg kan godt lide at have styr på mine ting. Hvad der skal se med mit liv omkring min uddannelse, økonomi osv. Men nu har jeg fundet min rette uddannelse. Så nu går jeg kun og nyder den, sammen med de skønne mennesker der går på mit hold. 

Er der noget i går og fortyder? 

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

Skriv et svar

