Blog Challenge. 28 Maj

Hvad samler du på?

Jeg har samlet på helt vild mange ting da jeg var lille. Nu her hvor jeg bor på kollegiet har jeg ikke særlig meget plads. Så der for er det også begrænset med, hvad jeg kan og har lyst til at samle på. Men der for har jeg stadig tre ting, som jeg har en stor kærlighed og som i sikkert har bemærket, hvis i har fuldt min blog.

Ting med ugle motiver, ugle print. Eller noget der bare har den mindste at gøre med ugler, kan jeg blive helt pjattet med. For jeg synes at de er så søde. Jeg kan ikke huske hvornår jeg blev vild med uglen. Men jeg har ihvertfald været det helt tilbage til efterskole tiden, som jeg gik på i årgang 05/06 så det er ikke noget der kommet nu og her, fordi alle andre også godt kan lide uger. På det seneste er min ugle samling også vokset sig ret stor. Og jeg elsker det jeg har med mine ugler.

En anden ting jeg smaler på med stor glæde er bøger. Jeg elsker alt ved bøger. Duften af dem, glæden ved at læse dem og ja bare se på dem. Der for vil jeg også ønske at bøger er billigere end de er her i landet. For selv om at jeg elsker bøger, så synes jeg at det er meget at give omkring de 300 kr, hvis ikke mere for en bog. Så de bøger jeg har er købt på tilbud, eller nogle jeg har som jeg skal anmelde. Få af dem har jeg fået i gave eller vundet. Hvis i vil se hvad for nogle bøger jeg har i hjemmet kan du se den her her. Jeg synes selv at jeg har en del bøger. Der er nogle af dem, som jeg elsker og nogle af dem som har skuffet mig, som jeg snart overvejer at smide ud/give væk. Så jeg har plads til nye bøger

 Film elsker jeg også at se, og før i tiden købt jeg rigtig mange film. Men nu køber jeg kun film, som jeg ved at jeg kommer til at se mere en en gang. Dog skal der stadig en del til før jeg køber en film, for jeg køber dem på Blu-Ray. Som koster omkring de 200 kr, En gang købt jeg også tv serier. Men det gør jeg stor set aldrig mere, da jeg synes at de fylder for meget på mine dvd hylder. Som jeg snart skal have en mere af, da der ikke er særlig meget plads på dem mere. Da jeg var barn smalede jeg som smagt på rigtig mange ting.

Jeg har blandt andet samlet på glansbileder, brevpapir, diddel papir, servietter, hoppe bolde, bræt spil. bamser, delefin ting, billederammer, viskelædere, lys, sæbe, malebøger, bogmærker, postkort osv Da jeg var minder købte min lillesøster og jeg også nye krystaller, hver gang vi havde været ude og rejse. Senere hen har jeg købt spille kort, med landets/stor byens motiver og håndkælder, for at have et eller andet med hjem fra vores ferie.

Samler du på noget og har du samlet på eller andet da du var barn?

 photo Untitled-1-1_zpsd5a181ed.jpg

 

2 thoughts on “Blog Challenge. 28 Maj

  1. Jeg samler også på alt med ugler og uglemotiver! HIHI.
    Derudover har jeg også fået en kærlighed for mumikrus…
    Jeg samler på dvd’er og bøger også! Mhmmmm bøger og film ❤

    • Ih hvor fint 😀 Ugler er også vildt skønne.

      Jeg har set at der er op til flere af jer bloggere der samler på mumi ting. De er ret kære så jeg kan godt forstå at man har svært ved at modstå tingene 🙂

Skriv et svar

